Seksiä viimeksi kuusi vuotta sitten. Hyvin menee.
Kertokaa nyt, etten ole ainut loputtoman pitkää kuivaa kautta elävä?
Kommentit (11)
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 19:36"]
Kertokaa nyt, etten ole ainut loputtoman pitkää kuivaa kautta elävä?
[/quote]
Et ole. En edes muista, milloin viimeksi "sain", olisko ollut keväällä 2011? Vai 2010?
Välillä iskee ihan kauhea tarve ja unissa sitä tietty painii vaikka kenen kanssa - niin miesten kuin naistenkin - ja todellisuus on kuivaakin kuivempi :(
En vaan oikeassa elämässä syty kenestäkään, enkä ole siis seurustellutkaan vuosikausiin... mutta halut ja himot kuitenkin elävät jossakin pinnan alla...
terkuin kohtalotoveri
Viimeksi saanut 2009 kesällä. Ei mene oikein hyvin. Saan ihmeellisiä itkukohtauksia oudoissa tilanteissa, ja pelkään, että saatan retkahtaa melkein keneen tahansa. Mitään miettimättä.
Kyllähän seksi on niiiin yliarvostettua.
Kolme vuotta sitten. Ei haittaa, olen ihan tyytyväinen näin.
Täälläkin kohtalontoverinne, juuri taisi tulla 5 vuotta täyteen seksitöntä elämää. Traagisinta tässä on se että olen 30, ja tuntuu että olen elänyt ilman seksiä juuri ne vuodet jolloin sitä oletetaan olevan eniten ja laadultaan parasta - ei enää nuoruuden epävarmuutta, ei vielä vanhuuden fyysisen kunnon alenemista, ei myöskään lapsia häiritsemässä seksielämää. Uskottelen itselleni että ehdin kyllä panna vielä kyllästymiseen saakka, ja että jos vain haluaisin niin seuraa löytyisi vaikka lähimmästä baarista, mutta kun en halua. Vaikka toisaalta kuitenkin haluan.
Kohta 2kk aikaa ja sitä ennen säännöllisesti toistakymmentä vuotta. Miehellä alkoi lerpahdella ja oli muutenkin laiska seksissä. Oli toinen nainen, jota pani ahkeraan ja sille tielle jäi.
Kolme vuotta sitten itselläni, välillä tekee mieli mutta hyvin olen pärjännyt :D Tosin itse olen vielä 20v ja välillä sitä miettii että jääkö itse jostain paitsi kun nyt pitäis elää tätä nuoruutta mutta kun ei löydy ketään kiinnostavaa-
Heiiii, tehän kaikki puuttees elävät voitte sopia tapaamisen ja hoidella toisianne. :D
Olin lähes viisi vuotta ilman miestä. Kolmenkympin molemmin puolin. Sen jälkeen ehkä vaan ajattelin, että nyt riittää. Olin kuitenkin ihan ylpeäkin etten tarvinnut miestä. Sen jälkeen ollut muutama mies. Ja nyt vakituinen. Kyllä seksielämä sopii itselleni kuitenkin paremmin kuin seksitön. Mutta en kadu tuota viittä vuotta.
LOL, on sulla ainakin 80% miehistä kohtalotovereina.