Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos on itsetuhoinen, miten alkoholi vaikuttaa?

Vierailija
12.09.2015 |

Join viimeksi vuosia sitten, ja olin melko itsetuhoinen, ja kännissä se korostui. En juonut vuosiin, sillä uskon, että olisin saattanut tehdä itselleni jotain jos olisin juonut. Vika kerta kun join, olin todella itsetuhoinen, itkin, sammuin. No, elämäni on huonommassa kunnossa kuin sillon, MUTTA olen paljon henkisesti kypsempi ja aikuinen. Tekisi mieli nollata. Kannattaako? Miten muut itsetuhoiset, miten alkoholi vaikuttaa teihin?

Ja EN ikinä tekisi itselleni mitään, en tappaisi itseäni, mutta en tiedä miten kännissä olisi, uskallanko juoda vai en..

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Vierailija
2/9 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna en joisi. Alkoholi yleensä korostaa masennusoireita (onko sinulla niitä?) ja aiheuttaa ahdistusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nollaa mieluummin vaikka urheilemalla. Vihaan urheilemista itse mutta sillä kyllä tuulettuu pää. Ihan vaikka et tarkoituksella tekiskään itselles mitään niin et ehkä jaksa välittää riskeistä niin paljon, ja voi sattua onnettomuus. Mikä pahinta, et välttämättä kuole vaan voit vammautua loppuelämäksi, se vasta vituttaakin.

Vierailija
4/9 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olin ennen itsetuhoinen kännissä. Nykyään voin paremmin ja uskallan taas juoda alkoholia, mutta en juo enää läheskään niin suuria annoksia kuin ennen. En myöskään juo enää niin usein, enkä koskaan juo yksin. Kannattaa edetä hitaasti, jos et halua olla täysin juomatta kuitenkaan.

Vierailija
5/9 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheilen paljon muutenkin. Ja on silti masennusoireita.

Ap

Vierailija
6/9 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitonen lisää vielä, että nykyään ei enää edes tee mieli juoda paljoa, kun saan paljon enemmän mielihyvää muista asioista. Lisäksi juon vain iloisissa tilaisuuksissa kavereiden tai perheen kanssa. Ennen saatoin ryypätä yksinkin kalsarikännit ja käytin alkoholia surun unohtamiseen. Juuri niin ei kannata tehdä!

Vierailija
7/9 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Humalassa en pysty hallitsemaan mun itsetuhoista käyttäytymistä

Vierailija
8/9 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti vastauksista. :)

Oon ostanut valmiiksi aikoja sitten mietoja ja vahvempia alkoholijuomia, jotenkin houkuttelisi mutta ehkä ei kannata. Kaikki vaan tuntuu olevan niin huonosti, itkettää, tuntuu että tää maailma on niin paha paikka ja menkatkin vielä alkamassa. Jospa vain meen peiton alle murehtimaan sen sijaan..

Ap

Vierailija
9/9 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 20:00"]

Kiitti vastauksista. :)

Oon ostanut valmiiksi aikoja sitten mietoja ja vahvempia alkoholijuomia, jotenkin houkuttelisi mutta ehkä ei kannata. Kaikki vaan tuntuu olevan niin huonosti, itkettää, tuntuu että tää maailma on niin paha paikka ja menkatkin vielä alkamassa. Jospa vain meen peiton alle murehtimaan sen sijaan..

Ap

[/quote]

Raukka :( Älä ainakaan yksin juo. Voisitko puhua jollekin? Vois helpottaa jos saisit vuodattaa kaikki ulos. Jos ei muuten niin vaikka tänne edes.