Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko valehdellut facebookin tilapäivityksissä? Mitä?

Vierailija
12.09.2015 |

Oletko kaunistellut, parannellut ja värittänyt tarinoitasi facebookissa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole valehdellut enkä kaunistellut. Joskus kirjoitan asioita jotka ovat tehneet minut iloiseksi/onnelliseksi. Negatiiviset asiat yritän muutenkin pitää poissa, siksi en halua niistä kirjoittaakaan. Eli mielestäni se että ei kerro negatiivisia vaan positiivisia asioita ei ole kaunistelua. :)

Vierailija
2/6 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Olen laittanut sinne jonkin hassun kuvan minkä viesti on etten enää välitä miehistä. Mutta se ei ole totta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laittanut yhteiskuvan jostain "bileistä" ja väittänyt että kivaa on, tyttöjen kanssa viihteellä. Todellisuudessa kenelläkään ei ollu oikein mitään sanottavaa, tunnelma oli kiusallinen ja halusin kotiin.

Vierailija
4/6 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 18:42"]

Jep. Olen laittanut sinne jonkin hassun kuvan minkä viesti on etten enää välitä miehistä. Mutta se ei ole totta. 

[/quote]

Jotkut naiset postaa noita parin kuukauden välein. Ei kukaan niitä usko - paitsi samalla tavalla kriiseilevät siskot :D

Vierailija
5/6 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitsen tosin tarkkaan mitä puolia haluan elämästäni jakaa. En voi kertoa esim. läheisten ongelmista. Se ei olisi reilua heitä kohtaan. Joku voi luulla, että elämäni on pelkästään onnellista, koska en jaa ikäviä asioita. Ei tulisi mieleenikään haukkua omia lapsiani ja miestäni, vaikka he tekisivät jotain tyhmää, koska sellaiset päivitykset saattaisivat leimata läheiseni pitkäksi aikaa. Katson tarkkaan, ettei kotoa otettuihin kuviin tuli roskia tai likaa. Itsestäni ja omista mokistani voi kertoa avoimesti. En koskaan kuitenkaan valehtele. 

Vierailija
6/6 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaoin joskus paljon "bile känni kuvia" ja olin muka koko ajan tekemässä jotain kivaa.. tosi asiassa olin melkein aina kuskina ja tylsää.. halusin vaan saada ex poikaystäväni mustasukkaiseksi. Olimme juuri eronnut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi