Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Will Smith alisti naisvihaajan suorassa Oscar-lähetyksessä

Vierailija
28.03.2022 |

Kommentit (1510)

Vierailija
981/1510 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Will Smith näytti epävarmuutensä. Pitää todistaa vaimolle, jotta ei TAAS hässi miehiä sen selän takana. Tuo tekopyhä i d i o o t t i nimittäin nauro vitsille..

Vierailija
982/1510 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Smithiä varmastikin jännitti tolkuttomasti, että tuleeko se uran ensimmäinen Oscar vai ei. Ties mitä rauhoittavaa oli siemaissut ennen gaalaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
983/1510 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka niin naisvihaajan? Eiköhän juontaja pottuillut aika monelle muullekin juonnoissaan, sekä miehille että naisille. Se kuuluu formaattiin.

Jos pidät kyseenalaista huumoria vihana, niin kyseessä on ihmisvihaaja. :D

Chris Rockin perusmateriaalia on tehdä pilaa monista ihmistä:

Feministit näkee kaiken omien silmälasiensa läpi, ja niin tästäkin vitsistä tuli naisvihaa. Emma Karin mielestä naisten heikommat palkat ovat nekin "naisvihaa". Taitaa olla tosiaan niin, että naiset ajattelee enemmän tunteella. :D

Outo komentti tuo viimeisen lause jos miettii tätä Will Smithin tapausta. Vaimo istui tyynesti omalla paikallaan ja mies riehuu lavalla ja ääri väristen huuteli vielä rivouksia yleisöstä. Kumpi reagoi tunteella?

Tarkoitin lähinnä sitä, että feministit näkee naisvihaa joka paikassa, missä kyse voi olla ihan yhteiskunnallisesta epäoikeudenmukaisuudesta ilman vihan elementtiä. Vihattiinko metsätyömiehiä Suomessa 1930-luvulla, kun niillä teetettiin raskasta työtä nälkäpalkalla?

Vierailija
984/1510 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos itsetunto on hiuksista kiinni, sitä ei ole ollenkaan. Tuo nainen on niin kaunis, ettei kaipaa karvoja päähänsä. Peruukkejakin löytyy.

Jos olet nainen, miten monta kertaa olet ajanut kaikki hiuksesi pois? Tekisitkö sen esim huomenna? 

Jos olet mies, montako kaljua naista olet deittaillut? 

Minulla on myös alopecia ja olen ajanut, sanotaanko noin 2000 kertaa kaljuni sileäksi. Voisin myös käyttää peruukkia, mutta tässä ei mielestäni ole mitään hävettävää ja olisin tosi imarreltu jos minulle sanottaisiin "X, love you. G.I. Jane 2, can’t wait to see it.” 

Mitäs tykkäät ajatuksesta, että Will Smithin mielestä ulkonäössäsi on niin paljon hävettävää, että miehesi olisi suotavaa iskeä nyrkillään jokaista, joka sanoo jotain kommenttia kaljuudestasi?

Vierailija
985/1510 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä ihan aiheellisia kommentteja tilanteesta poika Smithin puolustaessa isänsä käytöstä:

– Vitsi liittyi hiustenleikkuuseen. Kova juttu olettaa, että kaikki maailmassa tietävät sairaudesta. Minä en tiennyt. Oli surullista nähdä hänen reagoivan näin.

– Pitäisikö koomikoiden kimppuun hyökätä, jos he kertovat huonoja vitsejä televisiossa? Minkälaista esimerkkiä väkivaltainen käytös näyttää? Isäsi purkaus oli häpeällinen ja hänen kuuluisi pyytää anteeksi, ei juhlia.

- Ei ole mitenkään kova juttu olettaa, että nainen, joka ajaa hiuksensa pois, on jollain tavalla ehkä tehnyt niin pakon edessä. Aika vähän on vapaaehtoisesti kaljuja naisia varsinkaan noissa piireissä. Ehkä olen rajoittunut, mutta kyllä minulle ja monelle muullekin tulee mieleen sairaus, jos näkee kaljun naisen. Siksi on parempi pitää suu supussa, ellei ole asiasta varma. 

- Väkivaltaisesti ei kenenkään kimppuun tarvitse hyökätä, mutta mikä ihme siinä on, että tuon vitsin asiattomuutta yritetään vähätellä vain siksi, että tyyppi sattuu olemaan koomikko. Vaikka henkilö on koomikko, kyllä hän on silti vastuussa sanoistaan eikä kaikkea voi kuitata vain "vitsi vitsi". 

Miksi et oleta samaa kaljuista miehistä? Älyllisesti rajoittunut olet kyllä.

Vierailija
986/1510 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmetyttää miksi mies lyö avokämmenellä? Eikös miehillä yleensä heilu nyrkit, naiset lyövät avokämmenellä...olisiko kuitenkin joku kaappihomo?

Tottunut lyömään puolisoaankin siten, ettei uhrille tule näkyviä vammoja? Selityksineen oli perheväkivaltaakin sopivasti, että ”rakkaus saa tekemään ihmeellisiä asioita”.

Ei taida olla vielä kaikkea kerrottu ko. parin myrskyisästä suhteesta.

Vierailija
987/1510 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos itsetunto on hiuksista kiinni, sitä ei ole ollenkaan. Tuo nainen on niin kaunis, ettei kaipaa karvoja päähänsä. Peruukkejakin löytyy.

Jos olet nainen, miten monta kertaa olet ajanut kaikki hiuksesi pois? Tekisitkö sen esim huomenna? 

Minulla on myös alopecia ja olen ajanut, sanotaanko noin 2000 kertaa kaljuni sileäksi. Voisin myös käyttää peruukkia, mutta tässä ei mielestäni ole mitään hävettävää ja olisin tosi imarreltu jos minulle sanottaisiin "X, love you. G.I. Jane 2, can’t wait to see it.” 

Mitäs tykkäät ajatuksesta, että Will Smithin mielestä ulkonäössäsi on niin paljon hävettävää, että miehesi olisi suotavaa iskeä nyrkillään jokaista, joka sanoo jotain kommenttia kaljuudestasi?

Smithin reaktiosta tulee tosiaan sellainen vaikutelma, että hänestä nainen ilman pitkiä hiuksia ei ole nainen, vaikka muuta varmasti yrittää puolisolleen vakuuttaa.

Vierailija
988/1510 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Will Smith on heikko luuseri. 

Vierailija
989/1510 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puolusti naisensa kunniaa ja nöyryytti kiusaajatrollin. Ongelmaa? Ei ole. 

Onnea Oscarista, Will.

No huh mikä kommentti. Mistä 50-luvulta sä tänne tupsahdit?

Vierailija
990/1510 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puolusti naisensa kunniaa ja nöyryytti kiusaajatrollin. Ongelmaa? Ei ole. 

Onnea Oscarista, Will.

No huh mikä kommentti. Mistä 50-luvulta sä tänne tupsahdit?

Vierailija
991/1510 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka niin naisvihaajan? Eiköhän juontaja pottuillut aika monelle muullekin juonnoissaan, sekä miehille että naisille. Se kuuluu formaattiin.

Feministit näkee kaiken omien silmälasiensa läpi, ja niin tästäkin vitsistä tuli naisvihaa. Emma Karin mielestä naisten heikommat palkat ovat nekin "naisvihaa". Taitaa olla tosiaan niin, että naiset ajattelee enemmän tunteella. :D

Outo komentti tuo viimeisen lause jos miettii tätä Will Smithin tapausta. Vaimo istui tyynesti omalla paikallaan ja mies riehuu lavalla ja ääri väristen huuteli vielä rivouksia yleisöstä. Kumpi reagoi tunteella?

Tarkoitin lähinnä sitä, että feministit näkee naisvihaa joka paikassa, missä kyse voi olla ihan yhteiskunnallisesta epäoikeudenmukaisuudesta ilman vihan elementtiä. Vihattiinko metsätyömiehiä Suomessa 1930-luvulla, kun niillä teetettiin raskasta työtä nälkäpalkalla?

?

Vierailija
992/1510 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmetyttää miksi mies lyö avokämmenellä? Eikös miehillä yleensä heilu nyrkit, naiset lyövät avokämmenellä...olisiko kuitenkin joku kaappihomo?

Tottunut lyömään puolisoaankin siten, ettei uhrille tule näkyviä vammoja? Selityksineen oli perheväkivaltaakin sopivasti, että ”rakkaus saa tekemään ihmeellisiä asioita”.

Ei taida olla vielä kaikkea kerrottu ko. parin myrskyisästä suhteesta.

Tämä oli kyllä kornein selitys ”rakkaus saa tekemään ihmeellisiä asioita”. Sitähän selitystä käytetään jossain muuallakin päin maailmaa runsaastikin enemmän kuin viime yön Oscar gaalassa ja oletettavasti myös Will Smithin kotona, mutta myös - onneksi kuitenkin vähenevässä määrin - täällä Suomessa.

Vierailija
993/1510 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu ihanko toi love you jotenkin pehmentäis vittuilun.

Vierailija
994/1510 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

?

Jos kerran siivoojien pienet palkat johtuvat siitä, että naisia vihataan yhteiskunnassamme, niin kai pienipalkkaisten miestenkin pienet palkat johtuvat siitä, että heitä vihataan?

Vierailija
995/1510 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

?

Jos kerran siivoojien pienet palkat johtuvat siitä, että naisia vihataan yhteiskunnassamme, niin kai pienipalkkaisten miestenkin pienet palkat johtuvat siitä, että heitä vihataan?

Pointtini siis on, että yhteiskunnalliseen eriarvoisuuteen ei liity välttämättä viha, vaan simppelisti ahneus.

Vierailija
996/1510 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Smithiä varmastikin jännitti tolkuttomasti, että tuleeko se uran ensimmäinen Oscar vai ei. Ties mitä rauhoittavaa oli siemaissut ennen gaalaa.

Ei toiminut kovin rauhoittavasti…mutta onhan se voinut kyllä vetää jotakin, kun alkoi sekoilemaan noin pahasti vai oliko ns. syntymähumalassa, tiedä häntä. Mutta toivottavasti saa edes jonkinlaisen rangaistuksen käytöksestään.

Vierailija
997/1510 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu ihanko toi love you jotenkin pehmentäis vittuilun.

Itse ottaisin tuon sellaisena imarteluna, etten unohtaisi koskaan;  minua verrattiin suosikkileffani hahmoon. Oletko ihan hölmö?

Vierailija
998/1510 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei toiminut kovin rauhoittavasti…mutta onhan se voinut kyllä vetää jotakin, kun alkoi sekoilemaan noin pahasti vai oliko ns. syntymähumalassa, tiedä häntä. Mutta toivottavasti saa edes jonkinlaisen rangaistuksen käytöksestään.

No pystin menetys nyt ainakin odottaa.

Vierailija
999/1510 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo nyt niin kummoista roastaamista ollut, että siitä olisi Willin noin pitänyt otaa nokkiinsa!

Vierailija
1000/1510 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chris Rockin imago on aina ollut tuollainen herjanheittäjä eikä tietääkseni kukaan muu kuin Will Smith ole ymmärtänyt asiaa väärin. Mies on muistaakseni jopa itseironisesti kuittaillut omalle imagolleen, heiveröinen pieni musta mies.

Ihmettelen että mitä lie Will Smithin päässä liikkunut, onko ollut aineissa tai kokenut tilapäisen stressihäiriön. Jos ei siis ole ollut järjestetty juttu. Tuollainen uhoaminen ja badboy -elkeet menevät vielä parikymppisen lihaskimpun imagoon, mutta tuossa iässä on jo lähinnä säälittävää.

Kokonaan toinen juttu sitten on, että oliko vitsien aihe järkevä ja miten valittu, oliko Will Smithiä varoitettu. Onhan jenkeissä noita kokonaan omia ohjelmiakin joissa pilaillaan kutsuvieraan kustannuksella (ns. roasting).