Mitä mieltä tämmöisestä toiminnasta kaverilta?
Vietettiin eilen iltaa minun kotonani. Juotiin siinä muutamat ja sitten tämä Janna(nimi muutettu) ehdotti että otetaan yhteiskuva. Otettiin siinä varmaan 50 kuvaa ja kun kävin vessasta katsoin faceen ja kas tämä Janna oli lisännyt yhteiskuvan itsestään ja tästä "Mirasta" joka oli myös kanssamme ja tekstinä kuvassa että on Miran kanssa... Minut oli maininnut vasta kommenteissa että olin mukana. Loukkaannuin tuosta koska luulin että ollaan hyviäkin ystäviä. Tämä Janna on välillä aika kova loukkaantumaan ja loukkaantuu joskus esim jo siitä ettei viestiin ei laita hymiöitä ollekkaa. Luultavasti olen jotakin sanonut tai tehnyt että "kosti" jotenkin näin tämän...
Aika naurettavaa että ollaan mun kotona ja silti ei ole " mun kanssa"
Ennen tää Janna oli tosi mukava ja fiksu ja sitten alkoi seurustelemaan noin puolitoistavuotta sitten uuden ihmisen kanssa ja tuntuu että on muuttunut ilkeäksi mua kohtaan sen jälkeen enkä tajua miksi. Olen aika suora ihminen mutten ilkeä ja mulla on omia mielipiteitä.
mitä tekisitte jos olisitte mun tilanteessa? Välejäkään en viitsi katkaista koska ollaan tunnettu ihan lapsesta asti.
Kommentit (12)
Siis omg kuin se kehtaa!?!?! Haasta se oikeuteen daa
Kysyisin asiallisesti asiasta. Tai tekisin saman
Voi hellanlettas... Mitä jos kasvaisit aikuiseksi?
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 15:13"]Kysyisin asiallisesti asiasta. Tai tekisin saman
[/quote]Eli saman takaisin kun seuraavat iltamat
Mun mielestä toi on aika typerää jos kerran ollaan porukalla. Kyllä itsekkin oisin vähä loukkaantunu jos oisin ap.
Ite sanoisin suoraan että sulla ei horo oo enää mitä asiaa mun työ tää oli täs. Ei tarvi asialinjaa ei
Joskus sulle tulee varmaan elämässäs suurempiakin murheita. Pitääkö sun nyt sit olla samanlainen marttyyri kun tämä järjenjättiläis ystäväsi?
Tämä täsmälleen sama aloitus on ollut täällä jos aikoja sitten, miten ois uus provo? Säilytteletkö näitä koneella ja copypastella foorumille kun tulee tylsää?
Aika lapsia taidatte olla vieläkin...