Korva renkaat miehellä? Hot or not?
Onko ne merkki identiteetti kriisistä vai mistä?
Kommentit (56)
Very hot! Mutta tykkäänkin sellasista lävistetyistä nahkatakkipitkätukkahevarimiehistä. Jollain perusihmisellä voi olla eri asia en tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Miehellä saa olla sormus ja rannekello. Kaikki muu häröily on homojen hommaa.
Onpas miehen muotti ahdas.
Vierailija kirjoitti:
En edes ihastuisi mieheen jolla olisi korvikset!
Määrittelet siis ihmisen sen perusteella, roikkuuko hänellä korvassa koru? Surullisen ahdasmielistä. No, ehkä hyvä niille miehille. Ainakin säästyvät moiselta ahdasmieliseltä hienopierulta.
Vaikka mulla olisikin korvarenkaat, niin en niitä kaikenmaailman hutsujen takia käyttäisi, joten puupäitten mielipiteet ei vaikuta.
Vierailija kirjoitti:
Kiveshiki naisella? Not?
Haha mitenkä pieni lävistys korvakehdessä on muka niin karmea että sitä voi verrata kiveshikeen naisella. :DDd Ei mies noin helposti naiseksi muutu.
Vierailija kirjoitti:
Miehellä saa olla sormus ja rannekello. Kaikki muu häröily on homojen hommaa.
Hyvin sanottu.
Not. Mutta jos on pakko olla, niin joillekin sopii.
Kuvitelkaa nyt itse - korvarengaskundi punaisissa saappaissa...
Hauskoja nämä.
Jo kauan, kauan sitten miehet pitivät koruja. Myös sukkahousut, korolliset kengät sekä meikki olivat pitkälti ensin "miesten juttu". Nykyään ilmeisesti ei koulussa enää opeteta historiaa, kun tällaiset asiat ovat ihan vieraita monelle. Miehen on siis oltava homo, jos se laittaa korun korvaan.
Miten korvalävistus voi muuttaa miehen seksuaallisen suuntautumisen? Onpa nerokasta. Mitä homon pitää tehdä että muuttuu heteroksi? Juoda viskiä ja piereskellä?
Vierailija kirjoitti:
Kuvitelkaa nyt itse - korvarengaskundi punaisissa saappaissa...
Ei minulla punaisia saappaita ole :D
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Jollekin rock- tyyppiselle voi sopiakin. Bisnessmies- lookissa ei ehkä istu.
baikkalin torso kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä hot 😍
homon merkki eli saa vetää turpaan.
Niin, ihmisen oletettu seksuaalinen suuntautuminen onkin aivan oiva syy tuosta noin vain vetää jotakuta turpaan. Olet trolli, ainakin toivon niin. Äitisi puolesta.
Korva vai renkaat? Identiteetti vai kriisi?
Korvarenkaat miehellä voi olla joko hot tai not. Noin pieni yksittäinen seikka ei kenenkään vetovoimaan vaikuta. Sen sijaan tyyppi, joka ei tiedä korvarenkaan olevan yhdyssana, on ainakin tässä suhteessa aika turn off, ja vaikuttaa juntilta.
Vierailija kirjoitti:
Jollekin rock- tyyppiselle voi sopiakin. Bisnessmies- lookissa ei ehkä istu.
No ei todellakaan sovi rock-tyyliin. Kuvittele Elvistä tai Pink Floydin jätkiä korvakoru korvassa! Ei koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Miten korvalävistus voi muuttaa miehen seksuaallisen suuntautumisen? Onpa nerokasta. Mitä homon pitää tehdä että muuttuu heteroksi? Juoda viskiä ja piereskellä?
Joo, ainakin nää. Ja sitten pakollinen tyttökalenteri pitää löytyä. Ja autoja tykkää rassata. Muuten ei oo tosimies, vaan ihan gay.
Hameen vielä kun laittaa niin yhä paranee.