Monta kertaa viikossa teillä pestään täysi tiskikoneellinen?
Ja monta henkeä talouteesi kuulu?
Meillä pestään 2x/vko. Ja kolmen hengen perhe löytyy täältä.
Kommentit (75)
Ehkä 3-4 kertaa. 2 aikuista ja lapsi.
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 14:35"]
Noin 10 x viikossa. Kaksi aikuista ja vauva. Kone täyttyy jo vähintään päivässä pelkästään tuttipulloista ja vauvan ruokakulhoista.
[/quote]Onko teillä sellainen minikone, vai ettekö osaa asetella astioita niin että mahtuu?
Ehkä 4krt viikossa. Kolmen hengen talous.
6x viikossa. 3 hlö perhe. Olen vielä kotona lapsen kanssa=enemmän tisikiä. Teen itse joka päivä ruoan alusta loppuun ja leivon 2-3 kertaa viikossa= enemmän tiskiä.
Ehkä 5 kertaa viikossa. Kaksi aikuista.
Joka päivä eli 7 kertaa. Taloudessa 2 hlö, minä ja lapsi.
Ehkä 7-8 kertaa viikossa, 4-henkinen perhe. Jos käy paljon vieraita, niin sitten vielä useammin.
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 14:39"][quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 14:35"]
Noin 10 x viikossa. Kaksi aikuista ja vauva. Kone täyttyy jo vähintään päivässä pelkästään tuttipulloista ja vauvan ruokakulhoista.
[/quote]Onko teillä sellainen minikone, vai ettekö osaa asetella astioita niin että mahtuu?
[/quote]
Tyhmästi suunniteltu kone.
Hmmm, mitenköhän usein meillä pestäisi, riippuu hirveästi myös siitä, että leivonko tai kokkaillaanko hirveästi, mutta sanoisin, että ehkä 2-3krt/vko. 2 aikuista.
Nyt ei oo tiskikonetta. Edellisessä kämpässä ehkä vajaa viikon välein.
Kerran päivässä. Taloudessa 7 henkilöä.
2-3 kertaa päivässä ja 8 ihmisen perhe.
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 14:46"]Hmmm, mitenköhän usein meillä pestäisi, riippuu hirveästi myös siitä, että leivonko tai kokkaillaanko hirveästi, mutta sanoisin, että ehkä 2-3krt/vko. 2 aikuista.
[/quote]
Meillä jos leivotaan/kokataan mä tiskaan isommat astiat käsin samantien kaappiin. En laita niitä ollenkaan koneeseen, kun ne vie niin ison tilan koneesta. Ap
Aloittaja lienee valmisruokien käyttäjä.
Meillä kolmen hengen talous ja vähintäin kerran päivässä kone täyttyy. Jos leivotaan ja sen lisäksi kokataan niin saattaa tulla kolmekin koneellista päivässä.
Jos ruokaa vain lämmitetään niin silloin tulee vähemmän tiskiä.
5-6 kertaa, meitä on 2+1. Laitan kondeseen kaiken mikä mahtuu paitsi valurautpannut.
7 kertaa viikossa, meillä tosin pöytätiskari eli se pieni kone.