Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pöntön tukkeutumisesta kerrostaloasunnossa

Vierailija
27.03.2022 |

Kauhea stressi päällä, että menikö putket tukkoon kun jouduin käyttämään kaksi arkkia talouspaperia vessa-asioilla (vessapaperi loppu) pönttö veti ne kyllä ihan normaalisti, mutta nyt kuuluu jostain toisesta asunnosta kolinaa ja pöntön toistuvaa vetämistä, niin aloin miettimään että ei kai se tukkinut alakerran asukkaalta pönttöä kun olen kuullut että niin voi käydä? Käviköhän nyt niin? 😭

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaupassa myydään imukuppiavaajaa posliiniin, se on tehokas. Mutta yksi naapuri tukki omansa ja tuli suuri auto paikalle avaamaan putket.

Meillä muuten kanssa. Tulivat pskimurin kanssa, tukos oli jossain 4 metrissä. Ei, ei levinny pskt pitkin seiniä, vaikka ne niin pelottelivat.

Syytä tukokseen en tiedä, ei me ainakaan (lie ylä- tai alakerran rouva pistänyt jotain kinkunrasvoja tms. ...)

Vierailija
22/23 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on vanhasta ämpäristä sellainen metallinen kantokahva, jolla pilkon pas​kat paloiksi ja sitten vielä hämmennän vessapaperin puuroksi, että varmasti kulkee putkistossa hyvin. Käyn vain parin tai kolmen päivänä välein pas​kalla niin aina tulee pitkiä ja sitkeitä pökäleitä, jotka ei mahdu menemään, jos en pilko niitä. Kamala haju tosin valtaa koko vessan kun alan pilkkomaan. Mulla se pas​kan sisusta näköjään haisee enemmän kuin pinta.

Mitäpä jos söisit kuivattuja luumuja tai tekisit jotain muuta suolen aktivoimiseksi... Mitä sitten tapahtuu, jos sun pitää lähteä johonkin muualle, matkalle tai sairaalaan tms., otatko pilkkomisvälineen mukaan sinnekin?! 😆

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on vanhasta ämpäristä sellainen metallinen kantokahva, jolla pilkon pas​kat paloiksi ja sitten vielä hämmennän vessapaperin puuroksi, että varmasti kulkee putkistossa hyvin. Käyn vain parin tai kolmen päivänä välein pas​kalla niin aina tulee pitkiä ja sitkeitä pökäleitä, jotka ei mahdu menemään, jos en pilko niitä. Kamala haju tosin valtaa koko vessan kun alan pilkkomaan. Mulla se pas​kan sisusta näköjään haisee enemmän kuin pinta.

Mitäpä jos söisit kuivattuja luumuja tai tekisit jotain muuta suolen aktivoimiseksi... Mitä sitten tapahtuu, jos sun pitää lähteä johonkin muualle, matkalle tai sairaalaan tms., otatko pilkkomisvälineen mukaan sinnekin?! 😆

Siinä onkin lentokentällä selittämistä, kun ne päättävät tutkia hänen laukkunsa nähtyään jonkin perin kummallisen muotoisen esineen läpivalaisussa.