Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen päiväkodissa töissä ja uusi työkaverini ramppaa vessassa!

Vierailija
27.03.2022 |

Uusi työkaverini pyytää päästä vessaan lähes joka tunti ja viipyy siellä aika kauan. Sillä välin itse taistelen pärjäämisestäni 14 lapsen kanssa yksin ryhmässä. Miten voi tyyppi olla vessassa noin usein? Viitsisinkö kysyä häneltä tai pitäisikö suoraan kertoa johtajalle?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herää kysymys onko ihminen työkykyinen siihen ammattiin, jos vaiva haittaa merkittävästi työntekoa.

Jos kelasta niin sanotaan niin on työkykyinen. Eihän pskalla ravaaminen ole vamma..näin sanoi minulle eräs asioista päättävä.

Vierailija
22/27 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna rampata. Niin minunkin pitää rampata suolisto-ongelmieni takia. Ja siellä menee aikaa koska en voi olla ihan varma tuliko kaikki kerralla. Onneksi älysin kertoa ongelmasta työkavereilleni ja ymmärtävät asia, joskus (lähes aina) tulee vielä niin kiire, että on mentävä heti. Ja joo, on tutkittu, ei löytynyt syytä.

t. vakahoitaja

Laskeuma?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit koittaa kysyä vaikka "onko kaikki ok?" sellaiseen kohtaan jos ramppaamistahti on tiivis. Tuollainen kysymys on aika neutraali ja voi olla jopa hyvä asia tämän toisenkin mielestä vaikka ei lähtisi muuta kuin ympäripyöreästi vastaamaan. "Onko kaikki ok?" sisältää rivien välissä "En tiedä mikä sinulla on, mutta voit halutessasi siitä minulle kertoa", kun taas hiljaisuudesta jotkut tulkitsevat toisen olettavan kaikenlaista - kaikenlaista sellaista mitä esim. Vauva-palstoilla spekuloitaisiin.

Aika ilmiselvä utelu ja eihän se työkaverille kuulu, uuden suoli rauhoittuu viikon parin kuluessa.

Vierailija
24/27 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kaljat juotu.

Kai sitä pitää sitten mennä nukkumaan.

Vierailija
25/27 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ollut myös pkssa pari wcssä ahkerasti käyvää työkaveria. Terveydellinen syy selvinnyt jossain vaiheessa syyksi. En puuttuisi.

Vierailija
26/27 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen päiväkodissa töissä, käyn usein vessassa ja viivyn kauemmin kuin työkaverit. Minulla on montakin sairautta, jotka tähän vaikuttavat. Mikään niistä ei parane eikä lievity, päinvastoin. En ole työkyvytön.

Vierailija
27/27 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaana?