Miten saada vanhemmat ymmärtämään, etteivät kaikki miehet vain koskaan saa naista? Jatkuvasti kyselevät että milloin tuon naisen näytille...Rasittavaa
Olen 36 ja luovutin naisten suhteen noin pari vuotta sitten, kun en ollu onnistunut ketään saamaan liki 20 vuoteen yrityksestä huolimatta.
Osa miehistä jää yksin, on aina jäänyt...Ja aina tulee jäämään.
Mutta ongelma ovat vanhemmat, jotka alituisesti "hiillostavat" miten minun pitäisi jo miettiä pariutumista tosissani...He eivät varmaan tajua että ei mitään vähemmän tosissani olevaakaan pariutumista ole tapahtunut.
Miten voisin saada heidät oikeasti ymmärtämään, että varsinkin nykyaikana suhteellisen suuri osa miehistä jää yksin? Olen yrittänyt, mutta ei tunnu menevän perille...
Kommentit (157)
Minun sukulaiset ja ystävät kaikki ymmärtävät hyvin etten kelpaa naisille.
Vierailija kirjoitti:
AP LUE TÄMÄ!!! Et löydä naista, koska et ymmärrä lukemaasi, etkä todennäköisesti puhettakaan. Sinulle on vastattu satoja ellei tuhansiakin kertoja, mutta silti paukutat uusia aloituksia. Se, että aikaisemmat aloitukset poistetaan, ei merkitse mitään, koska et kuitenkaan ymmärtänyt vastauksia. ELI poistu palstalta, elä elämääsi. Toivotavasti löydät etsimäsi naisen, ihan sattumalta. Täältä et saa vastausta, jonka YMMÄRTÄISIT.
Eihän tämä ollut Allu. Älä nyt pöksyjäsi revi
Taitaa olla vähän älyltään puuttelisia kun ei tajua että ihmisiä ei saa ahdistella jatkuvilla kysymyksillään ja naisten saaminen on miehille voinut olla arka aihe. Ei vaan tajua niin ei voi mitään. Sen takia raamatussakin ylistetään viisautta, koska se on niin tärkeää. Viisaudella olisi tämäkin asia selvinnyt.
Pyydä vanhempia auttamaan heilan löytämisessä. Jos he eivät löydä, niin voit ulkoistaa syyn heille. Lopettavat varmasti utelut -> ongelma ratkaistu
Vierailija kirjoitti:
AP LUE TÄMÄ!!! Et löydä naista, koska et ymmärrä lukemaasi, etkä todennäköisesti puhettakaan. Sinulle on vastattu satoja ellei tuhansiakin kertoja, mutta silti paukutat uusia aloituksia. Se, että aikaisemmat aloitukset poistetaan, ei merkitse mitään, koska et kuitenkaan ymmärtänyt vastauksia. ELI poistu palstalta, elä elämääsi. Toivotavasti löydät etsimäsi naisen, ihan sattumalta. Täältä et saa vastausta, jonka YMMÄRTÄISIT.
Olen elänyt elämääni 18 vuotta naista etsien, ei tärpännyt
ap
Sanot niille että rahalla saa, että jos pistätte rahaa tilille niin sillä mä saan naista.
Kannattaa näyttää niille tindertilastoja. Käyttäjistä (eli parisuhdemarkkinoilla olevista henkilöistä) noin 70-80% on miehiä. Naisia swaipataan oikealle kymmeniä kertoja päivässä, ja miehiä ehkä kerran kuussa. Asetelma on miesten kannalta täysin toivoton, ja käytännössä vain 5/5-tason miehillä on realistisia mahdollisuuksia pariutumiseen.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa näyttää niille tindertilastoja. Käyttäjistä (eli parisuhdemarkkinoilla olevista henkilöistä) noin 70-80% on miehiä. Naisia swaipataan oikealle kymmeniä kertoja päivässä, ja miehiä ehkä kerran kuussa. Asetelma on miesten kannalta täysin toivoton, ja käytännössä vain 5/5-tason miehillä on realistisia mahdollisuuksia pariutumiseen.
Niin, _TINDERISSÄ_. Sitten on tää oikea elämä missä on eri meininki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pariutuminen on käytännössä siirtynyt sovelluksiin, ja sovelluksissa tinder on ylivoimainen ykkönen. Baarit alkavat olla historiaa, ja työpaikolla, kuntosaleilla tms. lähestyjät taas ovat niitä joista tehdään #metoo-ilmoituksia.
Vierailija kirjoitti:
Naisiahan on maailmassa kuin mannaryynejä.
No nimenomaan. Suomalainen mies on hyvissä asemissa jos vähänkään massi on kunnossa. Miettikää köyhien maiden uleja?!
mies54v
Vierailija kirjoitti:
Et ole menettänyt mitään.
Paitsi mm. mahdollisuuden saada jälkikasvua. Yksinäinen ja apaattinen vanhuus odottaa merkityksettömän aikuisiän päätteeksi.
Pyydä vanhempia piffaamaan sulle matkat Lattareihin tai Aasiaan?
Tai jos afronaiset viehättää, niin Afrikkaan?
Ellet ole Suomen ulkopuolelta jo yrittänyt.
Vierailija kirjoitti:
Miettikää köyhien maiden uleja?!
Siellä on järjestetyt avioliitot, ja siksi syntyvyys onkin monesti jopa viisinkertainen Suomeen verrattuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pariutuminen on käytännössä siirtynyt sovelluksiin, ja sovelluksissa tinder on ylivoimainen ykkönen. Baarit alkavat olla historiaa, ja työpaikolla, kuntosaleilla tms. lähestyjät taas ovat niitä joista tehdään #metoo-ilmoituksia.
Ei ole pakko tehdä samalla lailla kuin kaikki muut, etenkään jos se ei ole tähänkään mennessä toiminut. Antaa muiden olla siellä Tinderissä jos se kerta ei ole sulle mahdollinen. Varmaan maailmassa on muitakin paikkoja ja tapoja tavata naispuoleinen kumppani kuin työpaikka ja kuntosali. Mitähän ne olisi?
Tämä on oikeasti ihan hemmetin rasittavaa! Olen itse 31 vuotias enkä ole koskaan seurustellut ja uteluita saa kuulla melko paljon että milloin hommaat naisen ja milloin perustat perhettä yms.
Menen itse aina ihan hämmilleni kun tuosta kysellään koska ei mulla ole mitään tarvetta naiselle, pärjään varsin hyvin sinkkuna. Jotkut ihmiset ovat epäilleet jopa seksuaalista suuntautumista kun minulla ei ole koskaan ollut parisuhdetta.
Minulle on ihan sama elänkö parisuhteessa vai en, olen itsenäinen enkä keksi mitään muuta syytä parisuhteelle kuin seksin koska seksiin minä naista vain tarvitsen.
Ei vanhemmat ihmiset ymmärrä nykyaikaa. Turha yrittää saada tajuamaan