Onko nuoleminen jollekin fetissi?
Täälläkin moni kertoo nauttivansa kun saa nuolla p*****. Mikä siinä on niin ihanaa, naisen nautinto? Oma nautinto?
Kommentit (26)
Aa, hakeeko ap takaa sitä että jos mies nauttii naisen nuolemiesta, niin se (mies) on itsekäs paska?
Mulle se ainakin on jonkin sortin fetissi, mielelläni nuolen orkun naiselle joka tai joka toinen päivä. Saan siitä itse valtavasti kun kuulen ja näen naisen nautintoa kun annan s uuseksiä niille. Ja myös sen orkun jälkeinen hehkun näkeminen on parasta. En edes tarvitse vastapalvelusta mutta kummasti se melkein aina annetaan pyytämättä. Ja s eksikin on parempaa jos nainen on ensin tyydytetty.
Vierailija kirjoitti:
Mulle se ainakin on jonkin sortin fetissi, mielelläni nuolen orkun naiselle joka tai joka toinen päivä. Saan siitä itse valtavasti kun kuulen ja näen naisen nautintoa kun annan s uuseksiä niille. Ja myös sen orkun jälkeinen hehkun näkeminen on parasta. En edes tarvitse vastapalvelusta mutta kummasti se melkein aina annetaan pyytämättä. Ja s eksikin on parempaa jos nainen on ensin tyydytetty.
Voisiksä olla mun salarakas? ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiksä olla mun salarakas? ;)
Jono!
Oon ollu jo vuosia lukittuna siveysvyössä, yleensä 1-2 viikkoa kerrallaan. Nuoleminen on vaimon mielestä paljon parempaa kun keskittyminen kalun sijaan on 100% häneen. Hän ajaa nykyään itsensä poslariksi lähes joka ilta, ja kivahan sitä on sileää ja raikasta nuolla.
Nuoleminen on oikeasti mielessä koko ajan, ellei sitten juuri käynnissä.. 😛.
Palkinnoksi panee strap onilla mulle orkut taikka sitten vaan kiusoittelee ja imuttelee kuulia… meinaa silloin häkki haljeta…😅 kun on niin ihanaa…
Että kyllä, ihan varmasti esim. mulle nuoleminen on fetissi.
Minä ainakin kallistun fetissin puolelle.
Rakastan antaa naiselle suuseksiä enkä joka kerta tarvitse " vastapalvelusta". Maailmassa ei ole mikään sen ihanampaa kun näkee naisen rentoutuvan ja nauttivan suuseksin saamisesta.
Mitä kauemmin saan antaa niin sen parempi.
Vierailija kirjoitti:
Ihania miehiä täällä!
Kiitos ja kumarrus 😘
Vierailija kirjoitti:
Ihania miehiä täällä!
No kyllä! Täällä yksi kommentoija aina lyttäämässä miehiä alimpaan maanrakoon kun eivät kuulemma välitä naisen nautinnosta pätkääkään. Kummasti häneltä jää lukematta tällaiset ketjut joissa ylistetään sitä naisen nautintoa.
Voi olla jonkin lainen fetissi. Nuollut vaimon pillua käytännössä joka viikko vuoden 1977 maaliskuusta. Rakastan nuolemista ja sitä miten pillun saa syömään sormia. Rakastan sitä valtaa mikä tulee kun hallitsee toisen orgasmeja, itse orgasmeista puhumattakaan. Rakastan myös sitä tunnetta minkä aistii ja näkee toisen saaneen tyydytyksen. Rakastan sitäkin kuinka hanakkaasti pillu hamuaa kalua suuseksin jälkeen.
Eli olen aina ollut itsekäs kun halunnut tyydyttää vaimoni ja vielä nauttinut siitä.
Miehelleni nuoleminen on myös ehkä fetissi. Se on minusta aina ihanaaaaa. Hänestä se on parasta aamulla kun illalla olemme harrastaneet seksiä enkä ole käynyt pesulla. Tuoksu on silloin oikea p***** n tuoksu hänen mielestään
ap
Minua kiihottaa nimenomaan se että saan naisen kiemurtelemaan nautinnosta ja parhaimmillaan pitämään sen aivan orgasmin rajoilla kunnes anna sen laueta voimakkaasti supistellen mikä pumppaa kirkasta kiimanestettä ulos nuoltavaksi.
Siinä on kiihottavaa juuri se asetelma että oma nautinto ei saa hosumaan vaan voi keskittyä nimenomaan toisen nautinnon pitkittämiseen.
Pippelin kanssa nautinto katoaa kun joutuu taiteilemaan sen kanssa ettei itse laukea ennen kuin kovaa rynkytystä lopussa vaativa tyttöystävä saa ja jos omaa orgasmia yrittää siirtää liian pitkään mummon sheivaamattomia karvoja ajattelemalla, kalu lerpahtaa siihen paikkaan eikä kumpikaan saa.
Rakastan nuolla naista...ihan joka paikasta. Minusta on ihanaa nuolla naiselle orgasmi heti alkuun, niin ei tarvitse pelätä että nainen jäisi ilman, jos vaikka minulta sattuisi vahingossa tulemaan nopeasti :)
Täällä viittaa yksi mies jolle suuseksin antaminen on todella tärkeää.
En nyt väitä että se olis fetissi, mutta halun todella paljon nuolla Pillua.
Mulla oli eka tyttöystävä joka todella rakasti sitä, ja hän sai helpoiten orkut suuseksillä.
Joskus jopa kerjäsi sitä - siitä kait se sitten lähti
Ymmärsin jo nuorena, että minun piti opetella päteväksi nuolemaan ja sormettamaan, jos halusin varmistaa vaimon orgasmit. Pelkkä iso ja paksu kaluni ei siihen yksin olisi pystynyt. Toisekseen ilman kunnollista nuolemista olisi yhdynnätkin olleen hankalampia, puhumattakaan siitä, että vaimo olisi saanut orgasmin. Eli oli minulle pakollinen taito opetella. Onneksi olen aina rakastanut pillun nuolemista, eikä voisi kuvitella seksiä ilman sitä.
Vierailija kirjoitti:
Oon ollu jo vuosia lukittuna siveysvyössä, yleensä 1-2 viikkoa kerrallaan. Nuoleminen on vaimon mielestä paljon parempaa kun keskittyminen kalun sijaan on 100% häneen. Hän ajaa nykyään itsensä poslariksi lähes joka ilta, ja kivahan sitä on sileää ja raikasta nuolla.
Nuoleminen on oikeasti mielessä koko ajan, ellei sitten juuri käynnissä.. 😛.
Palkinnoksi panee strap onilla mulle orkut taikka sitten vaan kiusoittelee ja imuttelee kuulia… meinaa silloin häkki haljeta…😅 kun on niin ihanaa…Että kyllä, ihan varmasti esim. mulle nuoleminen on fetissi.
Voin tunnustaa, että käy kateeksi sun vaimoasi. Mistä mulle sunlainen puoliso? 😍
En nuole pullia. Sokerimunkin jälkeen nuoleskelen huulia.
Sanaa "fetissi" käytetään aika laajasti.
Mutta onhan se nyt kiihottavaa.
Vastataan itsekkin tähän vanhaan ketjuun. On mulle ainakin fetissi. Monta kertaa iltaisin nuolen ja dildotan samalla vaimoni. Hänen tulemisen jälkeen, tyydytän itseni. Kauhean ihanaa ja kiihottavaa.
Ehkä jollekkin on fetismi. Itse halusin vain antaa toiselle orkkuja. Plussaa oli se että sain joskus pyytämättä suikkarin. En osaa kunnolla selittää. Saan siitä jotain kun toinen on huolella tyydytetty. Itse teen kaiken halusta. Naisillekkin olen siitä sanonut. Halu on sata kertaa parempi kuin taito.
Jee ihan monikossa. No joo muutamalle olen antanut vähän ohjeita. sellainen vaikeampi kenen kanssa olin monta vuotta halusi tietää käsin hommasta. Sanoi että varmasti olet sitä tehnyt. Pyysin liukkaria ja annoin neuvoja.
Näin kun miettii niin miksi juuri vaikeiden kanssa vuosia? Yksi entinen sanoi että haluaa mun jälkeen sellaisen joka tottelee. Kyllä mä tiedän miksi. Helppo matto voi kiinostaa jopa viikonlopun. Vaikea nainen on jotain sellaista minkä kanssa kiinostaa kauemmin.