Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko nuoleminen jollekin fetissi?

Vierailija
27.03.2022 |

Täälläkin moni kertoo nauttivansa kun saa nuolla p*****. Mikä siinä on niin ihanaa, naisen nautinto? Oma nautinto?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Kyllä, maapähkinävoin, nuoleminen isännän/emännän lusikasta. Samalla kun hän itse hoitaa/teke manikyyriä sähköusellä hiontakoneella otuksen kynsiin. (Ei muutoin tulisi mieleenkään nuolla..)

Vierailija
22/26 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle se ainakin on jonkin sortin fetissi, mielelläni nuolen orkun naiselle joka tai joka toinen päivä. Saan siitä itse valtavasti kun kuulen ja näen naisen nautintoa kun annan s uuseksiä niille. Ja myös sen orkun jälkeinen hehkun näkeminen on parasta. En edes tarvitse vastapalvelusta mutta kummasti se melkein aina annetaan pyytämättä. Ja s eksikin on parempaa jos nainen on ensin tyydytetty.

En ollutkaan ajatellut tätä fetissinä mutta sehän on minullekin juuri sitä. Herkimmillään olen itsekin meinannut laueta jo toisen reaktioihin ja ääntelyyn, kerran näin kävikin. Kiihotun itsekin siis tästä, kiusoittelen mielelläni pidempäänkin eikä ole mitään kiirettä... Sopivasti tilannetta halliten voi hiljalleen kasvattaa naisen kiimaa ennen huipulle vientiä. Tai jos toinen käy jo valmiiksi kuumana voi mennä suoraan huippua kohti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nuoleminen varsinaisesti kiihota, mutta sillä konstilla saa revanderin niin liukkaaksi, että perusteellisen nuolennan jälkeen voi hyvin varusteltukin nuolija heti alkaa oikein kunnolla laittamaan. Yllättävän harvassa tuntuu olevan ne tytöt, jotka saa kieltä poikaystäviltään.

Vierailija
24/26 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt ihan fetissistä tiedä, mutta kyllä minä pillusta tykkään, katsella, kosketella ja nuolla. Parasta on kun saa nähdä sen sykkivän orgasmia ja jatkaa vain hyväilyä niin että orgasmikin jatkuu ja jatkuu...

Vielä kun tuo vaimokin olisi vähän vähemmän yhdyntäkeskeinen, niin kylläpä kelpaisi.

Vierailija
25/26 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan se kai fetissikin olla, mutta tykkään todella paljon pimpsan nuolemista. Sen ihana maku ja naisen kiihtyvä hengitys sekä pimpsan työntäminen kieltä vastaan saa aivan mielettömän kovan seisokin aikaan. Ja on ihana tunne sitten päästä sisälle lämpimään ja tosi kosteaan pimpsan. Siitä lähtee naisellekkin yleensä toinen kierros hyvin lentoon.

Vierailija
26/26 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma nautinto. Joskus käyny niin, että nainen osaa paremmin ton suihinoton koska en (enää, niin kuin joskus nuorena vielä onnustuin siinä) saa sitä suuhun. Ja muute hoitaisin toisinaan senki melko varmasti itse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän