Olisitteko ystävä humalahakuisen ihmisen kanssa?
Kommentit (14)
Kaii set nyt on parempi kompanesoii omaa pienuuttaan kaljoilla siinä missä kun yksi tappi tuosssa naapurissa ampuu ohjusillla.
Muiden kanssa en edes halua olla ystävä.
Riippuu onko alkoholisti ilkeä vai hassu.
Varmaan puolet mun kavereista on jonkun asteisia juoppoja. Loput eivät. En näe oikein mitään eroa omalta kannaltani näissä, vaikka yksi ihminen on sellainen, että on kännissä ihan hirveä ja haukkuu minua ja keksii päästä juttuja, joissa ei oikein ole mitään järkeä. Hänen kanssaan en enää suunnittele mitään sellaista tekemistä, että en pääse heti pois.
Suurin osa juopoista on ihan leppoista väkeä ja mukavia. Ei ole mikään pakko juoda mukana, ellei itse tahdo.
Parisuhde juopon kanssa voi olla eri juttu, kuin ystävyys/kaveruus. Siihen en suosittele kenenkään raittiin rupeavan juovan/humalahakuisen kanssa.
Niitä humalahakuisia tuttavia voi tavata päiväaikaan kahvilassa tai ruokaravintolassa, jossa ei ole mitään alkoholitarjoilua. Silloin ei tarvitse kuunnella mitään humalaisen örinöitä vaan tapaa hänet selvinpäin ollessa. Samalla tavoin voi toimia niissäkin tilanteissa, joissa ei kiinnosta lähteä mihinkään kosteisiin illanistuijaisiin vaan tapaa ne ihmiset jo päiväsaikaan ja vaihtaa siinä vaiheessa ne tärkeimmät kuulumiset. Jutttujen taso tuskin kohoaa humalatilan myötä.
Olen ystävä monenkin humalahakuisen henkilön kanssa. Tykkäävät tissutella etenkin olutta. Mitäpä se minulle kuuluu, en ole veljeni vartija.
Tietenkin. Kun yhdessä otetaan, niin kännissähän sitä sitten ollaan, sehän siinä on tarkoitus.
Vierailija kirjoitti:
Kaii set nyt on parempi kompanesoii omaa pienuuttaan kaljoilla siinä missä kun yksi tappi tuosssa naapurissa ampuu ohjusillla.
Mitä sanot pitkistä miehistä, jotka aloittavat sodan? Olikohan Attilalla sit pieni?
Kaikki ystäväni on alkoholisteja. Aina, jos ystävystyn jonkun kanssa, se paljastuu alkoholistiksi. Se vaan menee niin. Olen kyl itekin, että en sinänsä ihmettele.
En mä oikein jaksa nähdä kavereita selvinpäin, joten tuo on vaan plussaa.
Jotkut ovat varsin mukavia humalassakin, toisilla menee rähinän tai rasittavan sössötyksen puolelle järjestäen. Ensimmäisten kanssa voin olla kaveri toisten kanssa vain heidän ollessa selvänä. Riippuu siis millainen ihminen humalassa on.
Olisin, ja alkaisin vetämään lärvit sekä hyväilemään häntä kunnolla kun hän on hövelissä tilassa :D:D:D
Riippuu onko humalahakuinen joka ikinen päivä vai vaan juhlapyhinä