Saippuoitteko itsenne suihkussa kokonaan?
Kommentit (87)
Ei ihme että Suomi on perusvoiteiden luvattu maa kun jengi jynssää ihoaan kuivattavilla saippuoilla joka päivä.
En.
Yleensä saippuoin vain kainalot, kaulan, niskan, naaman ja käsivarret.
Joskus vain kainalot.
Tosi harvoin saippuoin alavartaloa, selkääni en saa saippuoitua vaikka haluaisin.
Vierailija kirjoitti:
Miten täällä ihmiset ei pese esim.jalkojaan saippualla? Olen hoikka naisihminen ja työpäivän jälkeen döfää jalkapohjat jo omaankin nenään niin, että todellakin pitää pestä jalat päivittäin saippualla. Pelkkä vesipesu ei hienhajua poista.
Kyllä se vesipesu ainakin minun jaloistani poistaa hajun. Pesen aina jalat vedellä kotiin tultuani, koska minulla on tapana istua lattialla kun katson tv:tä, ja siinä sen hien hajun todellakin huomaa.
Ehkä eri ihmisten jalkahiki on sitten jotenkin erilaista.
Vierailija kirjoitti:
Miten täällä ihmiset ei pese esim.jalkojaan saippualla? Olen hoikka naisihminen ja työpäivän jälkeen döfää jalkapohjat jo omaankin nenään niin, että todellakin pitää pestä jalat päivittäin saippualla. Pelkkä vesipesu ei hienhajua poista.
Suihkussa saippua valuu jalkoihin joka tapauksessa, jos sitä käyttää muihin ruumiinosiin. Vesi kun valuu alaspäin, eikö olekin aika jännä juttu.
Minulle on sanottu, että kasteltuun vartaloon pitäisi ensin levittää pesuaine ja sitten virutella pois. Minä olen ainakin pessyt osan kehoa ja pesuaineen olen virutellut pois. Miksi se muka pitäisi koko keho ensin paippuoida ja sitten virutella pois pesuaineet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suihkussa saippua valuu jalkoihin joka tapauksessa, jos sitä käyttää muihin ruumiinosiin. Vesi kun valuu alaspäin, eikö olekin aika jännä juttu.
Kyllä minä pesen kunnolla jalat, varpaat ja varpaiden välit. Ei mielestäni riitä, että vesi vaan valuu alaspäin.
Ihon hyvät mikrobit on sulla poissa, ja pahat ovat vallalla. Terve hiki ei haise iholla, vääränlaatuisessa tekstiilissä tosin hyvinkin helposti.