Kun en tuntenut vielä Jeesusta Kristusta, join alkoholia humalahakuisesti ja olin kiinnostunut huumausaineista
Haluan todistaa Jumalan kunniaksi, mitä tapahtui tällä viikolla. Olin yhtenä päivänä kaupungilla ja kuljin yhden baarin ohi ja terassilla oli ihmisiä. Siellä terassilla oli ihminen, joka tiesi minut, että olen uskovainen ja hän otti minuun kontaktia ja pysähdyin ja juttelin hänen kanssaan. Ilmeni, että se ihminen, joka oli hänen kanssaan sairasti ja sain rukoilla hänen puolestaan, että Jeesus Kristus armahtaisi ja parantaisi hänet. Se, jonka kanssa juttelin alussa, halusi, että liityn heidän seuraansa. No, menin baariin sisälle ja kuljin sen läpi ja näin siellä ihmisiä, jotka eivät näyttäneet iloisilta, menin sitten istumaan heidän seuraansa terassille. Juttelin heidän kanssaan uskonasioista jonkin aikaa ja lopuksi kaikki, joiden seurassa istuin ottivat traktaatin.
Kun mietin omaa elämääni, miten paha olo minulla oli, kun en tuntenut vielä Jeesusta Kristusta, join alkoholia humalahakuisesti ja olin kiinnostunut huumausaineista. En muista, että kukaan olisi tullut kadulla minulle kertomaan Jeesuksesta Kristuksesta. Sain tulla kuitenkin uskoon internetin kautta. Sain tietää myöhemmin, kun olin jo uskossa, että yksi ihminen samalla luokalla oli rukoillut minun puolestani. Kuinka tärkeää on, että rukoilemme lähimmäistemme puolesta, sillä Jumalalla on luovia keinoja saattaa ihmisiä uskon tielle, ja että myös olemme valmiita kohtaamaan ihmisiä ja todistamaan heille Jeesuksesta Kristuksesta, että voisimme toteuttaa Jeesuksen Kristuksen lähetyskäskyä ja olla Hänen todistajiaan. Tänä päivänä saan olla kiitollinen, siitä kuinka Jeesus Kristus muutti minun elämäni ja sain tulla pimeyden vallasta, Jumalan palvelijaksi, sillä ilman, että Jeesus Kristus olisi löytänyt minut, olisin vaan vajonnut entistä syvemmälle pimeyteen. Herra on hyvä ja tahtoo kohdata meitä, olemmepa missä tilanteessa hyvänsä, Hänelle ei kukaan ole liian mahdoton tapaus, jos minä, joka olin kiinni hekumoissa ja himojen vanki, sain tulla Herran tykö ja vaputua synnin orjuudesta palvelemaan elävää Jumalaa, niin Hän voi tehdä saman myös kenelle tahansa.