Miksi naiset ei lähesty?
Onko kukaan mies (top 10% komeat miehet ja julkkikset lukuunottamatta) saaneet koskaan suoraa aloitetta naisilta. Siis suoraa lähestymistä, ei mitään epämääräistä silmäpeliä ja hiusten pyörittelyä jota jotkut naiset luulee aloitteeksi. Miksei naiset koskaan lähesty?
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Miksei naiset enää halua enää treffeille ja tavata??
Eivät halua _sinun kanssasi_. Jonkun toisen kanssa olisivat lähteneet treffeille riemusta kiljuen. Et siis ole tarpeeksi kiinnostava niille joita olet yrittänyt.
Juttelin sukuhäissä eräälle nuorelle miehelle niitä näitä, kun osuimme lähekkäin odottelemaan seuraavaa ohjelmanumeroa.
Hän meni paniikkiin ja pystyi sanomaan vain ”minulla on pieni lapsi kotona!” ja poistui sitten.
Olen
–pitkässä suhteessa
–lesbo.
Ja puhuin siis hääparista tai päivän säästä, ehdotellut mitään aktia puskassa.
Olin unohtanut, ettei miehille pidä hymyillä, kaikki kaverit, sukulaiset ja työkontaktit tietävät suuntautumiseni.
Vierailija kirjoitti:
Juttelin sukuhäissä eräälle nuorelle miehelle niitä näitä, kun osuimme lähekkäin odottelemaan seuraavaa ohjelmanumeroa.
Hän meni paniikkiin ja pystyi sanomaan vain ”minulla on pieni lapsi kotona!” ja poistui sitten.
Olen
–pitkässä suhteessa
–lesbo.Ja puhuin siis hääparista tai päivän säästä, ehdotellut mitään aktia puskassa.
Olin unohtanut, ettei miehille pidä hymyillä, kaikki kaverit, sukulaiset ja työkontaktit tietävät suuntautumiseni.
…*en ehdotellut
:D
Sama
Mun kaveri, nainen. On sanonut, että on ain saanut kaikki miehet. On tuonut itsensä esille ja tehnyt aloitteen.
100% . Tyhmät mimmit ei tajuu
Vierailija kirjoitti:
👉 Serbiaan
Minua ainakin on lähestytty nuorena baarissa montakin kertaa ja opiskeluaikoina kurssitovereiden toimesta. Ja siis varsin viehättäviä naisia jotka tekivät suorasukaisiakin ehdotuksia.
En hölmö ymmärtänyt että 187 pituisella rungolla ja uimarin kropalla olisi mitään mahiksia naisiin joten jätin ne omaan arvoonsa, pidin enemmänkin vinoiluna.
Miehet ovat itse aiheuttaneet sen, että naiset eivät lähesty suoraan. Niin kauan kuin miehet ylläpitävät sitä asennetta, että miehen kuuluu olla aktiivinen ja naisen passiivinen ja että aloitteellinen nainen on epänaisellinen, eivät useimmat naiset kehtaa lähestyä miehiä vaikka olisivat hyvin kiinnostuneita. Torjuntaa pidetään myös naisille paljon nolompana kuin miehille.
Vierailija kirjoitti:
Yhden kerran. Päätin sitten katsoa tämän kortin loppuun ja nyt ollaan naimisissa.
Viimeksi, kun nainen lähestyi minua (siitä on jo vuosia) vietettiin ilta kapakassa ja nainen antoi lopuksi puh.nronsa. Jonkin aikaa tämän jälkeen lähetin hänelle tekstarin, jossa kysyin, voisimmeko tavata - nainen ilmoitti, ettei voi, koska seurustelee.
Vierailija kirjoitti:
Mun kaveri, nainen. On sanonut, että on ain saanut kaikki miehet. On tuonut itsensä esille ja tehnyt aloitteen.
100% . Tyhmät mimmit ei tajuu
Kyllähän niitä miehiä saa kun vaan suunnilleen käy poimimassa. Mutta saako semmoisen kenen kanssa molemmat haluaa toisiaan yhtä paljon, on asia erikseen.
Vierailija kirjoitti:
Itse kävin naisen kanssa joillakin treffeillä. Sen jälkeen häneltä ei enää millään löytynyt aikaa tavata. Oli sen sijaan kovasti kiinnostunut siitä, että soittelisin hänelle (häntä itseään ei kiinnostanut soitella). Jonkin ajan kuluttua nainen muutti työn perässä ulkomaille ja kertoi, että voidaan pitää yhteyttä, koska "kavereita ei ole koskaan liikaa". Ei erityisemmin kiinnostanut jatkaa yksipuolista yhteydenpitoa, joten lopetin jutun siihen.
Vierailija kirjoitti:
Olisi kamalaa jos naiset lähestyisivät minua, en etsi mitään enkä ole kiinnostunut kenestäkään. Miten tuohon voisi reagoida pahoittamatta heidän mieltä? Hyvä etteivät lähesty. Olen ihan tyytyväinen elämääni.
Ystävällinen ja helppo tapa torjua on kertoa, että on ikään kuin varattu, vaikka se olisi valhe, jos ei kerran ketään edes etsi.
Mies lähestyy, katso televisiosta avara luonto ja muita luontodokumentteja ja tee johtopäätökset.
Uros joka ei lähestyy ei pysty jatkamaan sukua ja lauman uroksetkin syrjivät sitä.
Ei kukaan kelpuuta jotain perässävedettävää mieslasta.
Vierailija kirjoitti:
Se on miesten tehtävä.
niin oli. ennen kuin metoo keksittiin.
Mission Impossible kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on miesten tehtävä.
Kuka sen tehtävän heille antoi?
Maailmankaikkeus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on miesten tehtävä.
niin oli. ennen kuin metoo keksittiin.[/quote
Eipä se ole sitä #metoon jälkeenkään. Nykyään tilanne on se, että lähestyminen ei ole länsimaalaisten parissa enää kenenkään tehtävä, mikä näkyy konkreettisesti romahtaneissa syntyvyysluvuissa.
Vierailija kirjoitti:
Mies lähestyy, katso televisiosta avara luonto ja muita luontodokumentteja ja tee johtopäätökset.
Uros joka ei lähestyy ei pysty jatkamaan sukua ja lauman uroksetkin syrjivät sitä.
Ei kukaan kelpuuta jotain perässävedettävää mieslasta.
Paitsi että esim Aasiassa naisetkin tulevat tekemään tuttavuutta miehen kanssa ja tämä sopii itselle paremmin. En ala naisten perässä juoksemaan ja itseäni nolaamaan, kun en kuitenkaan ole se kaikkein kaunein. Minulle sopii paremmin naisen lähestyminen ja tämä toteutuu parhaiten esim aasiassa.
Vierailija kirjoitti:
Olen
–pitkässä suhteessa
–lesbo.Ja puhuin siis hääparista tai päivän säästä, ehdotellut mitään aktia puskassa.
Tapahtuuhan noita. Kerran kuntosalilla erillisessä huoneessa (maastavetoon varattu tila) oltiin kahden kesken erään naikkosen kanssa ja aloitin ihan perustreeniin liittyvän keskustelun sarjojen lomassa, johon hän tokaisi "olen naimisissa"🙂no tämä oli kyllä tiedossa kun yleensä näkyykin yhdessä ukkonsa kanssa treenaamassa...no se siitä
mies54v
Olen nainen ja lähestynyt kiinnostavaa miestä joitakin kertoja. Seurasi lyhyehkö seurustelusuhde tai vastaava, jossa mies ei ollut niin innostunut. Itse kyllä olin, rakastunutkin.
Suhde päättyi, koska halusin molemminpuolisen suhteen ja mies ei tiennyt mitä haluaa, onko valmis, ei halunnut sitoutua eli ei ollut kiinnostunut. Myöhemmin otti yhteyttä jälkeenpäin ja halusi sittenkin olla yhdessä, mutta olin jo varattu.
Kolme kertaa sama, ei enää! Kaikki kolme miestä ovat edelleen vuosien jälkeen sinkkuja (on yhteisiä tuttuja).