Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä voisi johtua nuoren korkea leposyke?

Vierailija
27.03.2022 |

Se on tullut vaan tiheämmäksi. Mitattiin jo vuosi sitten korkeaksi. Kilpirauhasarvot olivat silloin täysin normaalit. Lääkäri tulkitsi, että jännitti lääkäriä. Ei tutkittu sen enempää. (Kävi lääkärille ihan muusta syystä)

Tänä vuonna oli lääkärillä vieläkin korkeampi. Taas kuittasi lääkärijännitykdellä
Nyt on hankittu kotimittari ja kotimittarilla lukemat 120 ja välillä enemmänkin.

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori ei urheile. Aiemmin kävi liikuntaharrastuksessa maltillisesti eli 2 kertaa viikossa vuosia. Enää ei. Käymme siis lyhyehköllä kävelyllä joka päivä arkiliikunnan lisäksi. Kyseessä on tyttö.

Ap

Vierailija
42/51 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on long-covid. Tai siltä kuulostaa. Tyttösi on siis sairastanut koronan. Korona tuhonnut hiusverisuonet tai autonomisen hermoston.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se on long-covid. Tai siltä kuulostaa. Tyttösi on siis sairastanut koronan. Korona tuhonnut hiusverisuonet tai autonomisen hermoston.

Ei ole long korona. Korkeat lukemat alkoivat jo ennen korona-aikaa.

Vierailija
44/51 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ei sydämestä sykkeet johdu. Mulla oli ekgssä 110 tasainen syke ja kävin just sydämen ultrassa ja siellä kaikki ok. Lääkäri ei kommentoinut mitenkään asiaa.

T. mies 44v verenpainelääkkeitä kolmea sorttia.

Vierailija
45/51 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ollut aina sama ongelma, huomattiin vasta teininä. Huomiona uimari Jani Sievisellä ollut sama. Leposyke yli 100 lähes aina, verenpaineet normaalit. Liittyy elimeen joka ohjaa sydämen toimintaa. Sievisellä leikattiin. Minä en halunnut. Ei ole uhka. Olen syönyt teinistä asti beetasalpaajaa. Tarvitsee hyvän lääkärin, että tulee oikea diagnoosi.

Vierailija
46/51 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ollut aina sama ongelma, huomattiin vasta teininä. Huomiona uimari Jani Sievisellä ollut sama. Leposyke yli 100 lähes aina, verenpaineet normaalit. Liittyy elimeen joka ohjaa sydämen toimintaa. Sievisellä leikattiin. Minä en halunnut. Ei ole uhka. Olen syönyt teinistä asti beetasalpaajaa. Tarvitsee hyvän lääkärin, että tulee oikea diagnoosi.

Olen 48v nainen. Unohtui laittaa.

Vierailija
47/51 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä elin ohjaa sydämen toimintaa?

Vierailija
48/51 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tykkää kahvista eikä käytä energiajuomia. Ei liity koronaan.

Cola juomat? Mountain Dew?

Vierailija
49/51 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Colaa juo joskus. Ei mitenkään joka päivä. Ei juo Mountain dewiä.

Vierailija
50/51 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autonominen hermosto caselta kuulostaa. Hermo joka ohjaa sydäntä on vagushermo. Korona ja muut virukset ja infektiot voivat häiritä/tuhota sen toiminnan.

Vierailija
51/51 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi vagushermo, voisiko sen tilaa jotenkin korjata?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän