Minulla ei ole varaa tamponeihin tai siteisiin
Siksi leikkasin käsipyyhkeen kaistaleiksi ja käytän niitä terveyssiteenä. Minulla ei mene kovin hyvin...
Kommentit (32)
No ei näköjään....eikö ole ees pulloja mitä palauttaa et tulis sen verran et saisi?
Ainakin ekologisempaa. Ne käsipyyherievuthan voi pestä. :D
Juu, esimerkiksi Rainbown tamponithan maksaa jotain 2€ paketti :D
Ei mullakaan. Kuppia käytän ja lisänä öisin vessapaperia. Elämä on :)
Seuraavan kerran kun olet rahoissasi, hanki kuukuppi.
Mutta tupakkaan ja kaljaan riittää rahat hyvin? Ja elintarvikkeisiin, joita heität sitten pois kun et ehtinyt syödä niitä ennen pilaantumista? Onneksi en ole sinä. :)
Mullakaan ei ole rahaa, tai ainakin koen järkevämpänä laittaa rahat ruokaan, kuin siteisiin tai tamponeihin. Vessapaperi kelpaa oikein hyvin.. Oikeastaan pidän siitä paljon enemmän, kuin noista muista. Siteet muhii tunteja hyih, ja en mielellään pidä tamponiakaan sisällä tunteja...
Seuraavana tilipäivänä investoit kuukuppiin. Eipähän tarvi ainakaan viiteen vuoteen käyttää rahaa kuukautisiin. En usko, että käsipaperi on hyväksi limakalvoille.
Kuukuppi ebaystä maksaa vähän päälle 2 euroa ja on hyvä. Muuta en itse tarvi.
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 17:52"]
[/quote]
Onks noi käytettyjä tai varastettuja, vai miksi se on niin halpoja?
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 17:32"]pääasia että mamuilla on kaikkea.
[/quote]
Ja suomalaisetko ei saa mitään?
Mää käytin kerran rahattomana tennissukkaa siteen tilalla ja oikeastaan se ajoi asiansa oikein hyvin.
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 17:56"][quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 17:52"]
[/quote]
[/quote]
En ehkä suosittelis. Ei voi tietää turvallisuudesta eli mistä materiaaliasta todella valmistettu.
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 22:09"]
Mää käytin kerran rahattomana tennissukkaa siteen tilalla ja oikeastaan se ajoi asiansa oikein hyvin.
[/quote]
yök.
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 17:56"]
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 17:52"]
[/quote]
[/quote]
Villi veikkaus että kiinalaisia. Ne paremmasta materiaalista valmistetut maksavat 4-5 puntaa postikuluineen (ja siitä ylöspäin), myöskin Kiinasta.
Mihin ovat rahat menneet?