Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä on psyykkistä rasitusta aiheuttavia harrastuksia?

Vierailija
27.03.2022 |

Raskauspahoinvoinnista kärsivien kehotetaan välttämään niitä Terveyskylän artikkelissa. Itse taas olen huomannut, että mitä syvemmin uppoutuu muihin ajatuksiin, sen vähemmän pahoinvointia tuntee. Mitähän tuollaiset harrastukset voisivat olla?

Kommentit (8)

Vierailija
2/8 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa outo vinkki. Ei kai nyt kukaan harrasta mitään, minkä kokee "psyykkisesti rasittavaksi."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen olen kyllä kuullut, että liika stressi on vahingoksi sikiölle. Mutta sitä en osaa sanoa mitä tuolla psyykkisellä rasituksella tarkoitetaan

Vierailija
4/8 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaaehtoistyö, esimerkiksi moniongelmaisten ihmisten tukihenkilönä toimiminen. Murrosikäisten harrastuskerhon ohjaaminen, jos ei ole tuntenut ryhmää tarpeeksi pitkään. Kaikenlainen kilpaileminen muita ihmisiä vastaan, oli sitten yksilö- tai joukkuelaji.

Vierailija
5/8 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shakki.

Vierailija
6/8 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Shakki.

Isä pelasi syöpähoitojen pahoinvoinneissa monimutkaisia älyä haastavia tietokonepelejä, ja sai niistä suuren, usein jopa totaalisen helpotuksen pahoinvointeihin. Shakki on kyllä älyllisesti haastavaa, mutta onko psyykkisesti?

Vierailija
7/8 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoraaminen. 

Vierailija
8/8 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen kannattaa elää kuplassa raskauden ajan eli kaikki on hyvin koko ajan. Ei mitään huolta mistään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän