Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vieraan postia meidän laatikossa.

Vierailija
11.09.2015 |

Mitäs nyt teen?

Onko mun VELVOLLISUUS viedä se takaisin postiin?

Postiljooonin moka, ei mun.

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko mahdotonta laittaa ne oikeaan laatikkoon?

Vierailija
2/49 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 16:41"]

Oisko mahdotonta laittaa ne oikeaan laatikkoon?

[/quote]

Sikäli kyllä, että se osoite on ihan jossakin muualla, kuin missä me asutaan. Aivan toisella puolella kuntaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitä roskiin.

Vierailija
4/49 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 16:50"]

Heitä roskiin.

[/quote]

Kehtaako?

Vierailija
5/49 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä heitä. Pudotat podtin laatikkoon kun menet ohi jossain kaupalla tms.

Vierailija
6/49 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 16:54"]

[/quote]

Siis. Pitääkö mun korjata postinkantajan moka?

Vierailija
7/49 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri oli nakannut edellisen asukkaan postin uuniin.

Vierailija
8/49 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 16:57"]

[/quote]

[/quote]

Pitää. Aika pieni vaiva. Ja mieti omalle kohdalle, ottaisiko päähän jos oma postisi menisi vastaavassa tilanteessa roskikseen.

Vierailija
9/49 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvänen aika tätä uusavuttomuutta. Kiikutat työ/koulu/kauppareissulla lähimpään postilaatikkoon. Ei ole vaikeaa.

Vierailija
10/49 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luin että joku vihaa niiden posteja, mutta eihän tämä nyt siitä niin kaukana olekaan:)

Laitat postin laatikkoon ja sillä siisti. Olisiko kiva jos joku heittäisi omat väärään laatikkoon jaetut postit roskiin? 

Vierailija
11/49 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, meillä oli samaa ongelmaa. Meille jaettiin aina silloin tällöin naapureiden ja lähialueen ihmisten postia.

Valitin tästä postiin, laitoin sähköpostilla tiedon keiden posteja meille jaettu. No, vastaus oli aina, että valitamme, että on jaettu väärin, voitteko viedä postit oikealle saajalle.

Mun mielestä aivan idioottimainen asenne se, että meidän pitäisi jatkuvasti korjata posteljoonin/lajittelijan virhe. Varsinkin kun postien väärin jakaminen jatkui ja jatkui.

Lopulta päätin, että en enää toimita postin väärin jakamia posteja ja ilmoitin tämän postiinkin. Tulivat sitten autolla hakemassa väärin jaetut postit.

Eli ilmoita postiin, että sopii tulla hakemaan nämä väärin jakamanne postit. Heidän tehtävänsä on toimittaa ne perille, ei sinun.

Vierailija
12/49 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ei kun kannattaa ottaa postiin yhteys ja sanoa niille, että tulevat hakemaan väärin jaetut postit ja toimittavat oikeaan osoitteeseen. Ei ole Ap:n homma jaella posteja ympäri kyliä.

Vierailija
13/49 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 16:57"]

[/quote]

[/quote]

Ei missään nimessä. Pistä postille sposti niiden nettisivujen kautta, että tulevat hakemaan sinulle kuulumattoman postin.

Vierailija
14/49 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hei, pikkusen ystävällistä mieltä kehiin ja postit postin laatikkoon ohikulkiessa. Kaikille sattuu vahinkoja joskus. 

Vierailija
15/49 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistät vahingon kiertämään, eli laitat vaikka naapurin postilaatikkoon.

Vierailija
16/49 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 17:03"]

Voi hyvänen aika tätä uusavuttomuutta. Kiikutat työ/koulu/kauppareissulla lähimpään postilaatikkoon. Ei ole vaikeaa.

[/quote]

Ei kannata tehdä ilmaiseksi töitä postinjakajan puolesta. Heidän kuuluu itse korjata virheensä.

Näitä jakeluvirheitä tulee paljon, koska pyrkivät jakamaan postit vajaamiehityksellä.

Jokaisen kannattaa valittaa postiin, jos saa väärää postia ja vaatia postin oikaisemaan virheensä.

Tästä hyötyy kaikki, sillä näin luomme uusia työpaikkoja.

Vierailija
17/49 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit myös laittaa postilaatikon välikannen päälle (jos teillä on sellainen) ja kirjoittaa isolla päälle "JAETTU VÄÄRIN". Ottavat sitten samalla kun jakavat teille postin.

Vierailija
18/49 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei haloo. Jos kaikki vaikenevat jakeluvirheistä ja vaan toimittavat postit oikeaan osoitteeseen, postin jakaminen ja lajittelu liian pienellä työporukalla jatkuu.

Vierailija
19/49 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee niin kuin mä. Keppostele vähän. Meille jaettiin tuntemattomien ihmisten joulukortteja. Heitin ne paperipinoon hyllylle, mihin ne sitten unohtui. Tulivat vastaan paljon myöhemmin siivouksen yhteydessä.

Jaoin joulukortit kesäaikaan puolentoista vuoden päästä saapumisesta noille ihmisille. Kyllä siinä on naapurustossa ihmetystä riittänyt, miksi kortit on olleet niin pitkään matkalla. :D

Vierailija
20/49 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joulukorteilla voikin keppostella, mutta ei mielellään laskuilla, veropapereilla sun muilla. Postiin kannattaa ilmoittaa ja jos jatkuu, niin pykälää ylemmälle sitten. Ja postit oikealle ihmiselle postin kautta uudelleen (merkinnällä väärin jaettu), eihän se postin oikea vastaanottaja ole mihinkään syypää. Saa vielä eksyneistä laskuista muistutuksia sun muuta tylsää. Ja onhan ne joulukortitkin kiva saada perille asti....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi