Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kissoja arvostetaan vähemmän kuin koiria?

Vierailija
11.09.2015 |

Tarkoitukseni ei ole verrata maaseudulla hiiriä kurissa pitävää navettakissaa mihinkään citysinkun lapsen korvikkeena toimivaan chihuahuaan, joka kulkee käsilaukussa mukana joka paikkaan. Yhtä hyvin voisi verrata jotain mulkun jatkeena toimivaa hurttaa citysinkun piloille hemmottelemaan näyttelykissaan. Mutta miksi kissoja arvostetaan yleisesti selvästi vähemmän kuin koiria? Esim. kalliin rotukoiran hankkimista harvemmin kyseenalaistetaan, vaikkei ostajalla olisi aikomustakaan viedä koiraansa näyttelyihin. Puolta halvemman rotukissan hankkiminen lemmikiksi herättää kummastusta, "koska saahan niitä kissoja myös ilmaiseksi" - mutta niin saa sekarotuisia koiriakin!

Miksi kissoja arvostetaan vähemmän kuin koiria?

Kommentit (84)

Vierailija
81/84 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijaa? Mä olen ilmeisesti poikkeus koska olen ns kissahullu. Kissat on nyt vaan on parhaita eläimiä, sille ei voi mitään. Kissa on perheen jäsen, yhtälailla kuin muutkin perheenjäsenet.

Vierailija
82/84 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 16:42"]

Kissa on naapurien vihaama, kyseskelija. Pyydystää linnunpoikasia .huoh. todella säälittäviä eläimiä kissat

[/quote]

Ja se koira syö ihmisten tappamia eläimiä. Eroaa siis kissasta vain siten, ettei tiedä ruuanhankkimisesta tuon taivaallista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/84 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi luopuisisit kissastasi jos kyllästyt siihen ja sitten ostaisit uuden vaikka tiedät että kuitenkin kyllästyt siihen uudelleen?

Vierailija
84/84 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiaa veli

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän