Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kansanedustajat voisivat...

Vierailija
11.09.2015 |

Puolittaa oman palkkansa ja vaikka enemmän. Ymmärtäisivät ehkä ( mitä en usko ) paremmin tällaista tavallista kansalaista. Tai kokeilisivat olla edes vuoden kotihoidontuen suuruisella tuella . Monesti joutuu käyttää mielikuvitusta miten saa rahat riittämään ruokaan, laskuihin ja ylipäätään asumiseen. Ei siipallakaan tulot ole päätä huimaavia. Minun ei kannata mennä töihin, kun hoitomaksut ovat niin kalliit, että sama kuin hoitaa itse lapset kotona. Mutta otetaan toki pakolaisia lisää ja maksetaan heidän asuminen ja koulutus.  Oma kansa kärsiköön!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs siellä on?! Toimittajia, näyttelijöitä, veturinkuljettajia, sairaanhoitajia, poliiseja, palomies, yrittäjäjiä ja he ovatkin aina nauttineen kovaa palkaa eivätkä ole opiskelleet, olleet vanhempainvapailla, jne...Kehdosta suoraan eduskuntaan!

Vierailija
2/6 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ME olemme heidät sinne valinneet. Niin toimii demokratia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 14:40"]

Puolittaa oman palkkansa ja vaikka enemmän. Ymmärtäisivät ehkä ( mitä en usko ) paremmin tällaista tavallista kansalaista. Tai kokeilisivat olla edes vuoden kotihoidontuen suuruisella tuella . Monesti joutuu käyttää mielikuvitusta miten saa rahat riittämään ruokaan, laskuihin ja ylipäätään asumiseen. Ei siipallakaan tulot ole päätä huimaavia. Minun ei kannata mennä töihin, kun hoitomaksut ovat niin kalliit, että sama kuin hoitaa itse lapset kotona. Mutta otetaan toki pakolaisia lisää ja maksetaan heidän asuminen ja koulutus.  Oma kansa kärsiköön!

[/quote]

Miksi et pyri eduskuntaan. Sinne ei ole pääsykokeitakaan. Jokainen hakkarainen voi ihan omilla ansiollaan päästä. Me olemme tässä demokratiassa heidät sinne valinneet. Olisiko diktatuuri parempi?

Vierailija
4/6 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 14:47"]

Ja ME olemme heidät sinne valinneet. Niin toimii demokratia.

[/quote]

Lumedemokratia<3

Näin typerää järjestelmää kannattavan ja äänestävän täytyy olla tyhmä kuin saapas.

Ja nyt tämä tyhmä kansa lakkoilee. <3 Lakkoissa, jotka naamioidaan tyhmille nähtäväksi jäsenistön puolustamiseksi, mutta kyseessä on suurimman parlamentin ulkopuolisen valtapalikan mureneminen, niin siitä osoitetaan mieltä, ei mistään muusta.

Vierailija
5/6 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diktaattori Sipilä:)

Vierailija
6/6 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eduskunta päättää kaikki lait. Ja ME olemme eduskunta. purnaus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kuusi