Olen bi-nainen, minulta saa kysyä mitä vaan.
Kommentit (26)
En ymmärrä miten se homma menee naisen kanssa. Siis kahden naisen. Ilman ylim. välineitä?
Oletko ikinä käyttänyt straponia, antavana tai saavana osapuolena? Millainen kokemus oli? Miten straponin saaminen naiselta eroaa aidon tavaran saamiselta?
Saat rakastella kaksi kertaa peräkkäin, kerran miehen ja kerran naisen kanssa. Kumman kanssa aloitat?
Oletko enemmän miehiin vai naisiin kallellasi. Itse olen n. 95%miehiin ja 5% naisiin. Harvoin, mutta joskus joku nainen vie jalat alta.
Milloin tiesit olevasi oikeasti bi, etkä "vain" utelias. (bi curious)?
Milloin kumpaan sukupuoleen tunsit ensin vetovoimaa ja milloin oivalsit olevasi bi-seksuaali? Tunsitko sisäistä ristiriitaa?
Itse miellän itseni myös bi-seksuaaliksi ja silloin kun aloin ensimmäistä kertaa tuntea vetoa myös samaa sukupuolta kohtaan, tunsin valtavaa ristiriitaa siitä
Nykyään olen sinut sen kanssa
Minkä ikäinen muuten olet? Itse 23
Vierailija kirjoitti:
Milloin kumpaan sukupuoleen tunsit ensin vetovoimaa ja milloin oivalsit olevasi bi-seksuaali? Tunsitko sisäistä ristiriitaa?
Itse miellän itseni myös bi-seksuaaliksi ja silloin kun aloin ensimmäistä kertaa tuntea vetoa myös samaa sukupuolta kohtaan, tunsin valtavaa ristiriitaa siitä
Nykyään olen sinut sen kanssa
Minkä ikäinen muuten olet? Itse 23
Ohis. Hienoa jos olet "jo" asiann kanssa sinut. - itse olen sinua yli 10 vuotta vanhempi ja vieläkin koen jonkinlaista ristiriitaa vaikka olenkin ymmärtänyt, että kyseessä ei ole mikään kehityksen välivaihe, jollaisena osa pitää aina bi-seksualisuutta.
Turha vaiva näköjään. Mutta toisaaltahan hän lupasi, että saa kysyä mitä vaan. Ei hän vastata luvannut.
Vierailija kirjoitti:
Oletko lesbo jos imet naisen kullia?
Oletko homo, jos nuolet miehen pillua?
Joku muu bisse nyt vastaamaan, ei väliä kuka. Vaikka sinä 23 vee tyyppi.
Aika outoa, että aloitat kyselyketjun, mutta et kuitenkaan vastaa siihen
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miten se homma menee naisen kanssa. Siis kahden naisen. Ilman ylim. välineitä?
Sulla on varmaan aika huonoa seksiä, jos vaan pippeliä työnnetään pilluun eikä tehdä mitään muuta
Katseletko toisten naisten tissejä?