Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joku "pistäytyi vauva-arjesta punaiselle matolle". Olisitteko tehneet saman?

Vierailija
27.03.2022 |

Itse en päässyt irtautumaan vauva-aikana kyllä lainkaan, eikä olisi tullut mieleenkään. Ja muutenkin esim. kampaajakäynnistä on vauvavaiheessa jo niin kauan, että punaiselle matolle meneminen olisi aika kaukaa haettu juttu, vaikka jollain ilveellä saisi vauvan isän kanssa illan viihtymäänkin. Lisäksi rinnat saattaisivat olla liian isot pukuihin.

Olisitteko te pystyneet pistäytymään vauva-aikana punaisella matolla?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin, ainakin hetkeksi. Ja mitä sitten, vaikka olisi tissit ja jopa mahakin vähän isompi?

Vierailija
2/4 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kenestä puhut mutta valtaosa vihdealan työläisistä on yrittäjiä eikä heillä ole mitään mammalomia, vaan heidän on pakko piipahdella jotta on hommia jatkossakin.

Itse olin ihan vaan kääntäjä tuolloin ja täyttä taukoa kummallakin kerralla oli kaksi viikkoa. Sen jälkeen taas just tuota asiakaskontaktien ylläpitoa ja töitä aina kun pystyi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin, tietysti.

Vierailija
4/4 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kuullut sellaisesta henkilöstä kuin isä? Hän on se, jonka kanssa kuljetaan rintarinnan jakamalla se vanhemmuus. Ei jalkojen levittäminen joillekin mielelle anna mitään diktatuurimaista valtaa omia sitä lasta kokonaan itselleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän seitsemän