Typerimmät asiat, joita olet hävennyt?
Itse tulee aina myötähäpeä bussikuskin puolesta jos joutuu tekemään äkkijarrutuksen. Eihän sille mitään mahda, jos joku edessä munaa, silti tulee sellainen olo että tekisi mieli mennä sanomaan kuskille "ei se mitään, eihän se sun vikas ollut" :D
Kommentit (4)
Tämä nyt ei ole sellainen mitä olisin itse hävennyt, mutta:
Joskus bussit olivat tupaten täynnä kun rakennustyömaan takia reittejä oli siirretty. Joku vanha nainen ei tiennyt tätä, ja nousi liian aikaisin penkiltä. Kaatui nurin, ja bussi joutui pysähtymään kun soitettiin ambulanssi paikalle. Ihmiset bussissa nurisivat ääneen kuinka nyt myöhästyvät jostain sen takia. Kyllä nyt ihmisen terveys on tärkeämpää ja varmasti kaikki ymmärtävät tuollaisesta johtuvan myöhästymisen.
Pisamia teini-iässä. Rinnakkaisluokkalainen poika pilkkasi niitä ja siitä edespäin lukioon saakka meikkasin ne piiloon paksulla peitevoiteella.
Ex-poikaystävä häpesi sitä kun käytin turvavöitä autossa, kypärää pyöräillessä ja pipoa pakkasella :D jos nämä nyt lasketaan tähän kategoriaan.
Mikä on tämä suomalaisten tarve hävetä kaikkea? Palstaltakin olen lukenut ties mitä, yksi taisi olla, että joku häpeää ostaa pakastemarjoja kaupasta.