Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitkä opinnot vaatii mahd. vähän läsnäoloa?

Vierailija
11.09.2015 |

Mun kuntoutustuki lopetettiin (vaikka lääkärin milestä olen vielä toipilas, kuten siis olen). Mitä sitä vois opiskella kotoa käsin, mä olen  vielä aika pitkään kotiin suurimmaksi osaksi "sidottu".

Olin ajatellut uusia opintoja (ihan pakosta on ammatinvaihto edessä, vanhalla ei merkitystä mainita, enkä halua että tunnistetaan ) eli puhtaasti jotain uutta- ja en tosiaan edes tiedä mitä ja milloin se oikeasti olisi mahdollista. Mitä, oisko täällä ehdotuksia kun kaikki auki...

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

no useat monimuotokoulutuksethan on sellaisia, että suurin osa ajasta opiskellaan verkossa tai luetaan kirjoja kotona (tai harjoitellaan työpaikalla, mut ei ehkä sun tapauksessa) ja esim kerran kuussa on lähipäivä, jolloin tavataan koko ryhmä ja käydään läpi, mitä on opittu ja mitä on tarkoitus oppia seuraavaksi. Tarkoitus on, että näitä voi opiskella esim pitemmän matkankin takaa, kun ei tarvi yhtenään hyvätä paikanpäällä. Toisaalta nämä lähipäivät on sit usein aika pitkiä, ja ne voi toki olla sulle raskaita.

Näitä on ylipoistoissa, amkeissa ja ammattioppilaitoksissa monille eri aloille. Parasta olisi, kun lähtisi siitä, mikä sua kiinnostaa, mikä ois sun entisellä pohjalla helppoa ja mitä työtä pystyt tekemään (oletan, että alanvaihto liittyy siihen, että et enää pysty ihan mihin tahansa).

Vierailija
2/2 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämänkoulu on pahin, se vaatii 24/7 läsnäoloa eikä ole mitään kompensaatioita pyhäpäiviltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla