12v heitti suuttuessaan tahallaan muumimukin lattialle
Sellainen aamu. Kehtasinkin kysyä tytön suunnitelmia. Olisihan minun pitänyt ymmärtää, että hän haluaa murjottaa rauhassa. Olihan tuossa jo syytä rikkoa pikkusiskon muumimuki. Voi elämän kevät.
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Yrititkö taas tuputtaa lapselle rasistista agendaasi?
Ei ihme että hermostui kun koulussa kaverit nauraa rasistiperheitä. :(
Silakka se löytää tuon rasismikorttinsa, oli keskustelun aihe sitten mikä tahansa. Olet oksettava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä poika murrosiässä heitti suuttuessaan eteisessä aaltomaljakon maahan ja samalla raivolla tönäisi mut kumoon ennen kuin lähti ovet paukkuen omille teilleen. Hyvä poika siitä kasvoi.
Nyt vain tarvitset ymmärrystä mutta selkeät rajat. Tsemppiä.
Vaikea kuvitella että tuosta pojasta olisi tullut kunnon ihminen. Varmasti hän on v a i m o n h a k k a a j a.
Hyvä nuori mies hän on nykyään. Kesätyörahoistaan oli käynyt ostamassa ihan oma-aloitteisesti samanlaisen. Eikä koskaan tuota ennen tai tuon jälkeen ole minua noin töninyt. Ihmiset tekee virheitä, nuoret varsinkin. Pitää pystyä antamaan anteeksi ja menemään eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Voi ei. Tuliko pikkusiskolle suru puseroon?
Kyllä siltä itku pääsi. Ymmärtäähän sen kun toinen tahallisesti rikkoo sinun tavaran. Ap
Millainen muki oli? Toivottavasti ei harvinainen!
- se keräilijä
Ostattaisin uuden. Meillä poika eskarissa ihan tahallaan hakkasi rikki lapion. Haettiin kaupasta uusi hänen rahoillaan ja vei sen aikuisille pahoittelun kera. Ensimmäinen ja viimeinen kerta kun on kenenkään omaa rikkonut vaikka kuinka suututtaisi. Muistaa opetuksen nyt teininä. Omiaan jos paiskoo, saa olla ilman tai ostaa itse uuden. Väkivaltaan en usko kasvatuksessa ja opettamisessa. Käytiin kyllä painava keskustelu aiheesta ja käytösrajoista.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen kostoksi särkenyt vastaavalla arvolla särkijän tavaroita.
Samalla vahvistat tuon käyttäytymismallin, että saa rikkoa toisen tavaroita kun on "hyvä perustelu".
Tätä en ymmärrä: aikuiset ihmiset keräilevät muumimukeja.
Vierailija kirjoitti:
- se keräilijä
Ei onneksi ollut. Sellainen liila Taikuri muki. Ap
Vierailija kirjoitti:
Sanoititko lapsen tunteita? Vai onko kyseessä erityislapsi eli sanoittaminen ei auta?
Mielenkiinnosta kysyn, miksi erityislapsen tunteita ei voisi sanoittaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä poika murrosiässä heitti suuttuessaan eteisessä aaltomaljakon maahan ja samalla raivolla tönäisi mut kumoon ennen kuin lähti ovet paukkuen omille teilleen. Hyvä poika siitä kasvoi.
Vaikea kuvitella että tuosta pojasta olisi tullut kunnon ihminen. Varmasti hän on v a i m o n h a k k a a j a.
Hyvä nuori mies hän on nykyään. Kesätyörahoistaan oli käynyt ostamassa ihan oma-aloitteisesti samanlaisen. Eikä koskaan tuota ennen tai tuon jälkeen ole minua noin töninyt. Ihmiset tekee virheitä, nuoret varsinkin. Pitää pystyä antamaan anteeksi ja menemään eteenpäin.
Se oli tainnut tosissaan harmistua jostakin sitten kerta noin voimakkaasti reagoi.
Vierailija kirjoitti:
Tätä en ymmärrä: aikuiset ihmiset keräilevät muumimukeja.
Minä katson mun miehen kanssa joka lauantai- ja sunnuntaiaamu televisiosta muumeja. Ollaan 28v ja 30v. Onko niissä muka joku ikäraja? Kerään myös muumimukeja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulemma osa vaimonhakkaajistakin jälkeenpäin hyvittelee ja lahjoo ja vakuuttaa ettei koskaan... kunnes seuraava kerta tulee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- se keräilijäEi onneksi ollut. Sellainen liila Taikuri muki. Ap
No hyvä. Niitä saa vielä! Mutta tyttäresi tehtävä on ostaa se. Teoilla on seuraukset.
Ps. Mulla on samanlainen, se on kyllä hieno
-sama
Meillä olisi pidetty huoli, ettei moinen käytös toistu.
Rajat ne on oltava !
Hmm... Miksi käytätte muumimukeja jos noin kovasti harmittaa kun ne menee rikki?
Vierailija kirjoitti:
- se keräilijä
tai lahja keltään tärkeältä ihmiseltä.
Ap: 12v EI oo teini. Älä enää koskaan sano niin.
Vierailija kirjoitti:
Hmm... Miksi käytätte muumimukeja jos noin kovasti harmittaa kun ne menee rikki?
Kai se harmittaa jos joku tahallaan rikkoo!
Silmät on varmasti itkuntuhruiset.