Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ruumiista löydettiin useita eri huumeita

Vierailija
27.03.2022 |

Kuka ne sinne pani?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Floydistäkö vielä puhe? Olihan siinä tap pa va huumecoctail ruumiinavausraportin mukaan. Uskon että pani ne itse.

Vierailija
2/3 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko kyse Taylor Hawkinsista? Lehdessä mainittiin "Virtsasta löydettyjen huumeiden joukossa oli marihuanaa, opioideja, trisyklisiä masennuslääkkeitä ja bentsodiatsepiineja".

No marihuanaa on ottanut itse, opioidit ovat kipulääkkeitä, sitten oli masennuslääkkeitä ja bentsot ovat mielialalääkkeitä. Eli reseptillä todennäköisesti nuo mainitut marihuanaa lukuunottamatta. Tosin, eikös USA:ssa saa sitäkin nykyään lääkärin määräämänä? Olisiko nyt käynyt klassiset eli lääkärit määräilleet taas tappavan cocktailin tabuja ja yhteisvaikutus oli liikaa elimistölle? USA:ssa tämä on ollut pitkän aikaa suuri ongelma josta on puhuttu suurena opioidikriisinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko kyse Taylor Hawkinsista? Lehdessä mainittiin "Virtsasta löydettyjen huumeiden joukossa oli marihuanaa, opioideja, trisyklisiä masennuslääkkeitä ja bentsodiatsepiineja".

No marihuanaa on ottanut itse, opioidit ovat kipulääkkeitä, sitten oli masennuslääkkeitä ja bentsot ovat mielialalääkkeitä. Eli reseptillä todennäköisesti nuo mainitut marihuanaa lukuunottamatta. Tosin, eikös USA:ssa saa sitäkin nykyään lääkärin määräämänä? Olisiko nyt käynyt klassiset eli lääkärit määräilleet taas tappavan cocktailin tabuja ja yhteisvaikutus oli liikaa elimistölle? USA:ssa tämä on ollut pitkän aikaa suuri ongelma josta on puhuttu suurena opioidikriisinä.

Kokaa ei löytynyt, saatana!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme