Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä menee kerrostalometelöinnin raja?

Vierailija
27.03.2022 |

Tiedän, koska on hiljaisuus. Mietin silti missä menee raja järjettömän metelöinnin suhteen. Lapsiperhe naapurissa, taaperon annetaan juosta asuntoa päädystä toiseen, pelata palloa sisällä, hyppiä ja vanhempi lapsi pompottelee koripalloa. Mietin välillä, että eivät ulkoile ilmeisesti lainkaan tämän erittäin vilkkaan lapsen kanssa. Öisin lapsen annetaan itkeä yksin.

Toisen vanhemman herätyskello niin kovalla, että siihen heräämme mekin. Keskustelu niin kovaäänistä, että kuulemme tahtomattammekin selvästi, mistä keskustelevat. Välillä mies huutaa ja kiroilee lapsille.

Mitä mieltä olette?
Annatteko te lapsenne juosta ja kiljua ym.pitkin päivää?
Miten tällainen lapsi sopeutuu mihinkään päiväkotiin tai kouluun, kun ei saa lainkaan säätelyapua rauhoittumiselleen.

Yritä tässä nyt opiskella, menee järki moiseen melulaumaan.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaha surullista

Vierailija
2/30 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naapurissa on hetken hiljaista metelöi itse vastaavasti, ehkä ymmärtävät yskän. Jos eivät ymmärrä laita lappua tai pyydä isännöitsijää valistamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on vähän kinkkinen juttu.

Koska mielestäni lapsien pitäisi antaa purkaa se liiallinen energia pois jollain tavalla, muuten mielestäni voi johtaa jonkinlaiseen käytösongelmiin, kun on paljon energiaa jäljellä kehossa eikä sitä saa mitenkään pois.

Mutta että pitääkö se purkaa kerrostalossa? Mielestäni ei, vaan että ulos pitäisi lähteä lapsien kanssa. Mutta ei vanhemmilla aina ole energiaa lähteä ulos lasten kanssa saatikka aikaa.

Joten ainoa tapa päästä eroon ongelmastasi on muutto. Koska en usko, että perhe lähtee tuolta mihinkään tai lapset lopettavat leikkimisiään.

Vierailija
4/30 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin onkin, mutta vielä enemmän raivostuttavaa. Sekoaa oikeasti pää kohta, ei tällainen meluaminen voi olla ok.

Vierailija
5/30 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska mielestäni lapsien pitäisi antaa purkaa se liiallinen energia pois jollain tavalla, muuten mielestäni voi johtaa jonkinlaiseen käytösongelmiin, kun on paljon energiaa jäljellä kehossa eikä sitä saa mitenkään pois.

Mutta että pitääkö se purkaa kerrostalossa? Mielestäni ei, vaan että ulos pitäisi lähteä lapsien kanssa. Mutta ei vanhemmilla aina ole energiaa lähteä ulos lasten kanssa saatikka aikaa.

Joten ainoa tapa päästä eroon ongelmastasi on muutto. Koska en usko, että perhe lähtee tuolta mihinkään tai lapset lopettavat leikkimisiään.

Itse ajattelen, että jotain vikaa on vanhemmissa, kun ovat lähes aina sisällä. Lasten pitää saada ulkoilla ja siellä remuta.

Vierailija
6/30 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juntteja!

Vierailija
7/30 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos naapurissa on hetken hiljaista metelöi itse vastaavasti, ehkä ymmärtävät yskän. Jos eivät ymmärrä laita lappua tai pyydä isännöitsijää valistamaan.

Kiitos! Mietinkin, että olen vähintään isännöitsijään yhteydessä.

Vierailija
8/30 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse ajattelen, että jotain vikaa on vanhemmissa, kun ovat lähes aina sisällä. Lasten pitää saada ulkoilla ja siellä remuta.

Varmasti ja lapsille se olisi parasta, että saisivat ulkoilla. Mutta jos vanhemmat eivät sitä tee, niin lapsien on silti purettava jotenkin sitä energiaa pois sisällä. Se ei ole sitten yhtään mieluissaa naapureille. 

Vierailija
9/30 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalit elämisen äänet ovat ok mutta metelöinti ei. Minusta naapurisi metelöivät. Metelöinti ei ole elämisen ääniä vaan häiriköintiä. Tee valitus, minä tein naapuristani kun meteli oli niin järkyttävä (lapset + kaksi isokokoista haukkuvaa koiraa). Mikseivät tällaiset Kiljusen herrasväet muuta omakotitaloon korpeen muita häiritsemästä? Kerrostalossa pitää osata elää myös muiita kanssaeläjiä huomioiden, ei riitä "Minulla on oikeus" muuten lainkaan silmissä, googlettamalla löytyy tapauksia joissa omistusasunnoista on häädetty metelöinnin perusteella (asunto otettu haltuun).

Vierailija
10/30 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälleen yksi syy asua omakotitalossa rauhallisella alueella. Kuinka ihmiset jaksaa elää vieraiden ihmisten elämää päällekkäisissä asunnoissa? Vähemmästäkin menee mielenterveys. Voimia kovasti sinne, mutta muutto taitaa olla ainoa järkevä pointti.

Vierailija
11/30 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsilla riittää energiaa vaikka olisi ollut tuntikaupalla ulkona. Milläs estät taaperona vipeltämästä sisällä.

Vierailija
12/30 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina tuo sama "muuta omakotitaloon". Se ei edelleenkään ole kaikille mahdollista.

Vierailija
13/30 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä syy minun luukuttaa stereoita puoleenyöhön. Saa siinä täti ”opiskella” 😆

Vierailija
14/30 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kyllä järjetöntä että lapsiperheet saavat häiriköidä päivästä toiseen ympäri vuorokauden miten lystäävät, mutta jos pidät illanistujaiset kerran vuodessa joissa keskustelun ja nauramisen äänentaso saattaa olla normaalia kovempi on poliisit heti oven takana.

Vierailija
15/30 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsilla riittää energiaa vaikka olisi ollut tuntikaupalla ulkona. Milläs estät taaperona vipeltämästä sisällä.

Lapsi on 3-vuotias, oli vissiin väärin kirjoittaa taapero. Oma lapseni purki energiansa ulkona 2-3krt päivässä ja sisällä jumppapallon parissa tai mun kanssa leikkimielisesti "painimisella". Tai kulki mun kanssa rätti kädessä ja osallistui kotiaskareisiin. Ei siihen energianpurkuum tarvita juoksua, hyppimistä saati pallon potkimista ja pelaamista sisällä.

Vierailija
16/30 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
17/30 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tahditonta laput. Senkun kerät kolmen eri asukaan nimen häirinnästä A4 arkille ja toimitat paperin isännöitsijä toimiston. Moni sytää naapureita kerostalot. Ymärtämnättä elementeissä äänet kierätvät ja häirö melu todella ei tule naapurilta,van voi tulla talon toisesta rapusta.Onnea ,rohkeutta keräämän nimiä häiriöistä.Muista 3 eri talouden asukaan nimet lapullesi..

Vierailija
18/30 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämän ääniä saa kuulua päivisin. Lähde sinä lenkille ja anna naapurin lasten leikkiä kotona.

Vierailija
19/30 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noille lapsiperheterroristeille kannattaa alkaa soitella poliisit oven taakse. Sanoo että nyt kuuluu sellaista metakkaa että olisi hyvä käydä katsomassa.

Vähän luulen että alkaa mennä viesti perille ja noista käynneistähän jää myös rekisteriin merkinnät. Sossun tädit saattaa alkaa kiinnostua...

Vierailija
20/30 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noille lapsiperheterroristeille kannattaa alkaa soitella poliisit oven taakse. Sanoo että nyt kuuluu sellaista metakkaa että olisi hyvä käydä katsomassa.

Vähän luulen että alkaa mennä viesti perille ja noista käynneistähän jää myös rekisteriin merkinnät. Sossun tädit saattaa alkaa kiinnostua...

Naapuri: Hätäkeskus! Tulkaa äkkiä, naapurin lapsi leikkii kotona keskellä päivää!

Hätäkeskus: Siis mitä?

Naapuri: Kuulit kyllä, nyt äkkiä tänne!

Hätäkeskus: Lopetetaan puhelu.. Piip piip piip..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme