Otanko yhteyttä mieheen vai odotanko maailman tappiin asti?
Tutustuin eräässä Facebook-ryhmässä mieheen, jonka kanssa hetikohta päädyimme juttelemaan yksityisviestein. Saatoimme jutella läpi koko päivän, ihan kaikesta. Omaamme tosi samanlaiset taustat, harrastukset ja elämäntavat sekä arvomaailmat. Juteltiin myös muuten siitä, miten mies sanoi että on sellainen että odottaa naisten tekevän aloitteet.
Tuli sitten puheeksi että molemmat ovat sattumoisin menossä erääseen yleisötapahtumaan. Ei sovittu tapaamista, mutta oli vihjailua siihen suuntaan että ehkä siellä törmäillään. Minä tunnistin miehen heti, en tiedä tunnisitko mies minua. En kehdannut mennä moikkaamaan, enkä tiedä tunnistiko mies minua, olimmehan nähneet toisemme vain kuvissa. Saavuin itse kyseiseen tapahtumaan erään toisen miehen kanssa, jonka kanssa olin aika tiiviisti yhdessä.
Lopulta uskaltauduin menemään moikkaamaan, tosin kyseessä oli sellainen kiireinen tervehdyshalaus ja emme tainneet sanoa toisillemme yhtään mitään. Siis koko iltana ja ei enää juteltu tai mitään. Mies oli kyllä vähän ujon oloinen, mutta onko kyse siitä ettei mies pitänytkään minua fyysisesti viehättävänä? Uskallanko puhua miehelle Facebookissa? Hän ei ole sanonut minulle mitään, toisaalta tykkäsi kyllä tilapäivityksestäni.
Kommentit (36)
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 13:00"]
Minkä ikäsiä ootte? Nää jututhan on ihan typeriä?
[/quote] Joo tiedän, kuulostaa ihan hölmöltä. Olen 27-vuotias ikisinkku dippainssi ja totaalisen pihalla seurustelukuvioista monivuotisen teini-iässä alkaneen suhteen päätyttyä. Sen takia tämä häsläys, ja olen myös tosi epävarma itsestäni nykyään. Tuo mies minua vuotta vanhempi. -ap
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 12:59"]
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 12:54"]
Paradox havaittu. Mies kertoo, että odottaa naisen tekevän aloitteet, joten mies on jo tehnyt aloitteen.
[/quote] Eli kannattaako tuolle miehelle sanoa jotain vai ei? Noloahan se on, jos mies ajattelee että haluaa minusta eroon jos en ollutkaan aivan hänen makuunsa. Siksi en halua häiritä. ap
[/quote]
Pitäisikö miehen kisata sinusta niiden muiden miesten kanssa? Näinkö ajattelet? Tätäkö haet? Muuten sinun ulkonäössäsi on miehelle vikaa? Voi luoja. Minäkin oon hankala, mutta sä oot vienyt hankaluuden uudelle tasolle.
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 12:47"]
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 12:36"]
Yritä edes ymmärtää asia miehen lasien läpi katsottuna! Tulet toisen miehen kanssa niin ei kai se mitään amerikantiedettä ole ymmärtää miehen luulevan sinun olevan varattu. Pitää matalaa profiilia, eikä halua sekaantu varattuun.
[/quote] Mies siis näki minut juttelemassa ja tanssimassa parin muun miehen kanssa, ja tuon yhden kanssa olin hieman lähemmissä tunnelmissa. Mutta olin monesti myös yksinäni joten tuolla miehellä olisi ollut mahdollisuus sanoa jotain, jos olisi kiinnostanut. ap
[/quote]
Hahaha, ihanko oikeasti kuvittelet että kukaan järkevä mies änkeäisi siihen vielä "taistelemaan" sun huomiosta, kun sulla on jo ainakin 3 äijää ympärillä?? Voi luoja miten typerä olet, jos olet tosissasi.
Ei, se ei ole enää kiinnostunut sen jälkeen, kun annat ymmärtää että voitte tavata ko. tapahtumassa ja sen jälkeen näkee sut kiehnäämässä useamman miehen kanssa. Miehen näkökulmasta toi on sulta joko suoraa vittuilua, tai sitten keskenkasvuista ymmärtämättömyytta ja huomionhakuisuutta "hei mulla on paljon miesseuraa, tuu säkin yrittää mua niin tunnen itseni kauniiksi!!!111". Molemmat ihan yhtä viehättäviä ominaisuuksia.
Miksi näyttäydyit tapahtumassa muiden miesten kanssa? Etkö sä mennytkään sinne osin siksi, että saisit tutustua tähän mieheen? Koska mies saattoi toivoa niin. Että tapahtuma on vähän niin kuin tekosyy saada tavata juuri hänet. Mutta eihän tuo nyt sitten siltä vaikuttanut.
Jos mies toivoi naisen tekevän aloitteen niin miksi sä ap oletit, että mies tulee juttelemaan sinulle? Ja vielä niin, että sua ympäröi muut miehet? Erikoinen päätelmä naisen tekemästä aloitteesta.
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 13:04"]
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 13:00"]
[/quote] Joo tiedän, kuulostaa ihan hölmöltä. Olen 27-vuotias ikisinkku dippainssi ja totaalisen pihalla seurustelukuvioista monivuotisen teini-iässä alkaneen suhteen päätyttyä. Sen takia tämä häsläys, ja olen myös tosi epävarma itsestäni nykyään. Tuo mies minua vuotta vanhempi. -ap
[/quote]
Kai sun hölmöilyä on haukuttu jo tarpeeksi, mutta miten voit kutsua itsesi ikisinkuksi jos olet teinivuosisita asti seurustellut? Sinähän olet silloin ikisinkun vastakohta.
Niin ja otat tietysti yhteyttä mieheen ja mikäli haluat oikeaa suhdetta hänen kanssaan teet selväksi hänelle ettei sinulla ole muita säätöjä juuri nyt ja olet kiinnostunut hänestä. Ellet sitten halua pelimiestä lyhyeen suhteeseen, sun käytös nimittäin vetää puoleensa vain semmoisia.
Tulin vastaamaan ketjuun, jossa mies antaa taas liian suuria luuloja naiselle ja nainen haluaa tästä huolimatta odottaa yhteydenottoa maailman tappiin asti. Tulin vastaamaan, että älä odota maailman tappiin, ei yksikään mies nyt niin tärkeä ole.
Mutta nyt vois sanoa ap:n miettimälle miehelle, että älä odota yhteydenottoa maailman tappiin. Ap ottaa sinuun yhteyttä jos sitä kiinnostaa.
Juu, kuulostaa nyt siltä että taisit mokata. Siis jos tuosta nimenomaisesta jampasta erityisesti haaveilet. Ilmeisesti et kuitenkaan ollut mitenkään eksklusiivisesti kiinnostunut hänestä ainakaan ennen tapahtumaa tai sen aikana, jos olet tanssilattialla "läheisissä" väleissä muiden miesten kanssa. Näin sen kuka tahansa tulkitsisi, ja etsisi muuta seuraa.
Jos nyt ihan erityisesti se yksi jamppa kiinnostaa, tilanne voi hyvällä mäihällä olla vielä korjattavissa. Ota häneen yhteyttä ja jos saatte jutun taas rullaamaan, skarppaa vähän äläkä pyöritä muita miehiä.
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 12:26"]
Emme tapaile tai mitään vaan juttelimme vain, mutta nyt emme edes juttele enää. Tuon tilapäivitykseni lisäksi mies ei ole hiiskunut sanaakaan. ap
[/quote]
Ei vitsi sekö, ettette tapaile sallii sen, että sä tutustut tähän mieheen toisen kainalosta? Aika omituinen päätelmä. Onneksi olin itse tuon ikäinen 15 vuotta sitten. Silloin ei ollut mitään muiden tapaamiset sallivaa tapailua. Se oli joko ollaan tai ei. Ja sillä hyvä. Syntyi ehkä jokunen suhdekin joskus, eikä vain mitään en tiiää...
Olin siis noiden muiden miesten seurassa melko kaverillisesti vain, en siis mitenkään suoranaisesti muhinoinut. Ap
[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 16:57"]
Olin siis noiden muiden miesten seurassa melko kaverillisesti vain, en siis mitenkään suoranaisesti muhinoinut. Ap
[/quote]
Mutta silti. Olisitko itse mennyt juttelemaan miehelle, jos tämä olisi tullut paikalle naisen seurassa ja ollut kahdenkin naisen kanssa? Uskoen, että varmaan ne on vain kavereita? Et ole sitten koskaan ollut tilanteessa, jossa mies katsoisi sinua vähän pitkään, kun vaikutat onnelliselta (silmistäsi voi lukea, että ajattelet saaneesi justiinsa iskettyä miehen) ja sanoo, että "niin, tää Katja mun tyttöystäväni..."
Aika moni on, eikä halua arpoa, että josko taas "pääsisi" kyseiseen tilanteeseen.
Mä tekisin noin, jos mä en jostain syystä haluaisi, että kyseinen mies ehdottelee mitään.