Laulatko autossa musiikin tahtiin? Tänään...
...istuin liikennevaloissa ja ujelsin jonkun biisin tahtiin pää takakenossa ja hytkytin rytmissä yläkroppaa just silleen mahdollisimman typerän näköisesti. TOTTA KAI viereisellä kaistalla istui autossa joku nuori mies, joka katsoi minuun päin juuri kun käänsin päätäni, nauroi ja näytti peukkua! Onneksi valo vaihtui vihreäksi nopeasti ja pääsin kaasuttamaan tieheni. Käännyin heti seuraavasta risteyksestä vasempaan, vaikka en ollut edes menossa sinne. Tyhmää, mutta jotenkin hävetti ihan hirveästi, vaikka aika pian alkoi naurattaa. Toki mulla on omassa autossani oikeus olla oman elämäni Celine Dion, mutta joku siinä miehen reaktiossa nolotti. Onneksi oli sentään ikkunat kiinni. En pysy yhtään äänessä (enkä varmaan rytmissäkään).
Muita eläytyviä autolaulajia? Vedättekö ihan täysillä, vai yritättekö vähän hillitä itseänne kanssa-autoilijoiden katseiden alla?
[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 22:59"]
Laulan, tanssin ja rummutan rattia. Ajan autoa ammatikseni :)
[/quote]
Mulla oli kerran tuollainen taksikuski. Istuin hiljaa takapenkillä ja melkein nukahdin (oli pimeää ja myöhäinen ajankohta). Autoradio oli melko hiljaisella päällä. Michael Jacksonin Smooth Criminalin alkaessa kuski väänsi nupit kaakkoon ja innostui revittelemään ihan kunnolla. Hän tanssi, rummutti, lauloi ja päästeli kaikenlaisia kimakoita ääniä. Olin vähän yllättynyt, mutta kuuntelin hymyillen ja sanoin sitten jossakin vaiheessa ääneen, että tää on munkin mielestä yksi MJ:n parhaita kappaleita. Hyvä, ettei se kuski ajanut ojaan. Oli kuulemma kokonaan unohtanut, että mä olin siellä takana. Hän ajoi kuulemma yleensä samaa pääväylää pitkin kotiinsa, jonne oli ollut ajatuksissaan matkalla.