Laulatko autossa musiikin tahtiin? Tänään...
...istuin liikennevaloissa ja ujelsin jonkun biisin tahtiin pää takakenossa ja hytkytin rytmissä yläkroppaa just silleen mahdollisimman typerän näköisesti. TOTTA KAI viereisellä kaistalla istui autossa joku nuori mies, joka katsoi minuun päin juuri kun käänsin päätäni, nauroi ja näytti peukkua! Onneksi valo vaihtui vihreäksi nopeasti ja pääsin kaasuttamaan tieheni. Käännyin heti seuraavasta risteyksestä vasempaan, vaikka en ollut edes menossa sinne. Tyhmää, mutta jotenkin hävetti ihan hirveästi, vaikka aika pian alkoi naurattaa. Toki mulla on omassa autossani oikeus olla oman elämäni Celine Dion, mutta joku siinä miehen reaktiossa nolotti. Onneksi oli sentään ikkunat kiinni. En pysy yhtään äänessä (enkä varmaan rytmissäkään).
Muita eläytyviä autolaulajia? Vedättekö ihan täysillä, vai yritättekö vähän hillitä itseänne kanssa-autoilijoiden katseiden alla?
Kommentit (21)
Eläydyn! Ihan sama jos joku nauraa :D
Oon saanu kuulla tutuilta mun hienosta tavasta "tanssia" ratin takana, ja tietysti myös laulan =)
Kerran odotin faijaa autossa Siwan parkkiksella ja radiosta tuli Kaija Koon joku biisi. Huomasin yhtäkkiä viereisessä autossa olevan naisen laulavan tätä biisiä oikein eläytyen. Itse hoilotan kans autossa mut en ikinä jos joku vieressä tai lähellä edessä. Ku joku ohittaa ni äkkiä pärstä peruslukemille.
Mainoksissa ja leffoissa ainakin näyttää typerältä ja mukahauskalta.
Lauleskelen silloin kun tiedän, ettei kanssa-autoilijat näe.
Aina kun ajan yksin tai lasten kanssa, mies ei kestä kuunnella. Lapsetkin (1v. ja 3v.) ovat ottaneet äitistä mallia ja laulavat puutaheinää isin kyydissä ja isi raukalla menee järki.
No ei kai tuossa. Miksi naiset aina noloontuu niin helposti jos joku mies vitt*ilee, itse olisin vain näyttänyt keskaria ja jatkanut toimintaa
Hahah, ihana :D Mäkin laulan ajaessa, mut yritän hillitä itteni jos joku on suoraa näköetäisyydellä
teen samaa sillä se rentouttaa kun pelkään ajamista. viimeksi lauloin täysiä "sä et ole hullu" xD onneksi ikkunat oli kiinni.
Mä laulan myös kun kukaan ei näe. Tänään mä näin liikennevaloissa jotain okettavaa: kivannäköinen mies istui ratin takana ja kaivoi onnessaan nenäänsä, oikein syvältä. Yök.
[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 21:59"]
No ei kai tuossa. Miksi naiset aina noloontuu niin helposti jos joku mies vitt*ilee, itse olisin vain näyttänyt keskaria ja jatkanut toimintaa
[/quote]
En kyllä kokenut sitä yhtään v*ttuiluksi, häntä taisi aidosti vain huvittaa se mun taiteellinen suoritukseni. Kivaa luoda iloa ympärilleen, hehe.
Jatkoin kyllä laulamista taas vähän ajan päästä. Sitä ei voi estää, tulee niin selkäytimestä, kun pääsen ratin taakse. Onneksi ajan yleensä yksin. :-D
Ap
Laulan kyllä ajaessani, yksin, mutten todellakaan silloin kun joku voi nähdä.
Minäkin laulan ja pyöritän lantiota musiikin tahdissa, näyttäen varmaan tosi "seksikkäältä". ;D
Yleensä keskeytän lauluni liikennevaloihin pysähtyessä jos liikkeellä paljon muita autoja.
[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 22:11"]
[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 21:59"]
[/quote]
En kyllä kokenut sitä yhtään v*ttuiluksi, häntä taisi aidosti vain huvittaa se mun taiteellinen suoritukseni. Kivaa luoda iloa ympärilleen, hehe.
Jatkoin kyllä laulamista taas vähän ajan päästä. Sitä ei voi estää, tulee niin selkäytimestä, kun pääsen ratin taakse. Onneksi ajan yleensä yksin. :-D
Ap
[/quote]Minä kyllä kokisin vitt*iluksi, miehet kun ei muuta osaakkaan. Ja keskaria kehiin
Lauleskelen autossa kyllä, rummuttelen rattia ja vähän liikunkin. Nolompaa on se että perheautoni jytisee kuin amisrassicorolla kun huudatan musiikkia niin kovalla. Ja siis syy siihen on maantiellä kamala rengasmeteli, totun kuitenkin kovaan volumeen työmatkan aikana niin etten älyä keskustassa musiikkia hiljentää.
Nauhoitin joskus lauluani ja nauhan kuuntelu oli sen verran järkyttävä realisaatio, etten enää ikinä laulanut muuten kuin tosi hiljaa kotona. Kehtaan kyllä hyräillä hillitysti autossakin.
Tottakai laulan, sehän on yksi autoilun parhaista jutuista! Ajan mielelläni pitkiä matkoja yksin ja jos radiosta ei tule hyviä kappaleita niin pistän jotakin omia valintoja soimaan. Tänään laulelin Tapani Kansaa ja Paula Koivuniemeä. Liikennevaloissa en sivuilleni jaksa vilkuilla vaan laulelen menemään jos laulattaa. Ei nelikymppisenä viitsi enää hävetä ja miettiä koko ajan mitä muut minusta ajattelevat.
Mä laulan lasten lauluja, että lapsi viihtyy.
Laulan, tanssin ja rummutan rattia. Ajan autoa ammatikseni :)
:D Hauska :) Itsellä ei ole autoa/ajokorttia, eli vähän ohi aiheen menee, mutta laulan siis kotona koko ajan ja kuuntelen musiikkia. Välillä unohdan jättäneeni ikkunan auki ja alan laulamaan täysillä. Aina tulee ihan kamala häpeä kun tajuan asian :D Saatan siis laulaa lapselle jollain ihan tyhmällä ja oudolla äänellä jne.