Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko Tamaris-merkkiset kengät kestävät ja laadukkaat? Ostaisitko?

Vierailija
26.03.2022 |

Löysin tällaiset ihanat Tamaris-merkkiset avokkaat. Moetin, että olisivatko miten kestävät juhlakäytössä. 🤔

https://m.aboutyou.fi/p/tamaris/avokkaat-5927897?vid=43852008&om_channe…

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lemppari korkkarit on Tamarikselta: mustat ja nudet. Näillä pärjännyt jo viimeiset 10 vuotta jokaisissa juhlissa. On klassiset malliltaan. En muutoin käytä kuin juhlissa, joita kyllä aika harvoin. Mulla on leveä päkiä ja kapea kantapää ja tamariksen korkkareiden lesti ainakin näissä on mulle just hyvät. Ei ole kokemusta muista tamariksen kengistä.

Vierailija
22/24 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun lemppari korkkarit on Tamarikselta: mustat ja nudet. Näillä pärjännyt jo viimeiset 10 vuotta jokaisissa juhlissa. On klassiset malliltaan. En muutoin käytä kuin juhlissa, joita kyllä aika harvoin. Mulla on leveä päkiä ja kapea kantapää ja tamariksen korkkareiden lesti ainakin näissä on mulle just hyvät. Ei ole kokemusta muista tamariksen kengistä.

Ok. Eli onko yhdet kengät kestäneet sulla tuon 10 vuotta vai ootko ostanut sinä aikana useemmatkin avokkaat?

Mä etsin sellaisia kenkiä, mitkä sopii mun leveälestiselle jalalle ja joita kärsii pitää jalassa useamman tunnin kerrallaan. Ja mustat sen takia, että niitä pystyy yhdistelemään moniin eri vaatteisiin.

Mulla ei ole kotona kenkäkaappia, mihin mahtus useemmat avokkaat. Ja kun ikää tulee, sitä arvostaa yksinkertaisuutta ja käytännöllisyyttä enemmän.

Näköjään useammaltakin on tullut kommenttia kyseisistä kengistä, että olisi kestävät. Pitää varmaan tilata ja testata. Thanks. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut useat Tamatikset ja aina olleet mukavat ja laadukkaat.

Vierailija
24/24 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok. Pitää miettiä. Toivoisin, että olis sellaiset avokkaat, mitkä kestäs useemman vuoden ettei kokoajan tartteis ostaa uusia.

Tykkään kyseisen mallisista avokkaista, missä on korkea korko ja korokepohjaa. Ap

Jos ostat Tamariksen nahkakengät, niin kestävät vuosikausia.