Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi vanhat naiset (35+) ovat aina naama kurtussa?

Vierailija
10.09.2015 |

Hymy ja käytöstavat on tuntemattomia käsitteitä, ylipainoakin kymmeniä kiloja. Nuoret on kauniita ja hymyileviä.
M20

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 20:04"]

mutta kaupan kassoilla esim. tulee kiinnitettyä huomiota tällaisiin asioihin. Samaten omia asioita hoidellessa eri virastoissa ym. ap/m20 

[/quote]

Kaupan kassat ja virastotädit eivät vain tykkää susta, eikä yleensäkään sun ikäisistä miehistä.

Olette yleisesti häiriköitä, huonotapaisia ja muutenkin vastenmielisiä, sen takia ne ei tykkää susta.

Mä en aikoinaan opiskeluaikoina tarjoilijanakaan tykkännyt juuri nuorista miehistä asiakkaina, joten on ihan ymmärrettävää, ettei nekään tykkää teistä.

Vierailija
42/51 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoh-hoijakkaa. Kai sitä itsekin ajatteli teininä noin. Kahdeksantoistavuotiaana tiesi kaikesta kaiken, oli aikuinen ja maailma oli luotu just mun ikäpolvea varten. Keksimme seksinkin ihan uudestaan, tai ainakin siltä tuntui. Nyt 38-vuotiaana katson parikymppisiä ja tajuan, miten lapsia ne vielä on. Maailman omistajia. Naurattaa. Lapsoset pienet. Elämä opettaa! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastauksen saanet kun tulet itse yhtä vanhaksi

Vierailija
44/51 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä kukaan nuorena pysy tässä maailmassa joten ihan turha taas ihmetellä. Ihmisen taival on niin kovin lyhyt täällä maan päällä joten pitäkääpä turpanne kiinni jostain iästä.

Vierailija
45/51 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäs hymyillä aina. Ja itse olen 24 v. en todella ala tekohymyilemään ainakaan sun kaltasille urpoille. Katson mielelläni sua naama kurtulla, jos kehtaatkaan katsoa minuun päin. J lisähuomio sitä kutsutaan "perusilmeeksi"..Kuljetko ap itse jatkuvasti naama virneessä? Se on epäaitoa miellyttämishaluista skeidaa.

Vierailija
46/51 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän akka on 39v ja sillä on ollut useamman vuoden naama norsunvitulla kokoajan,mikään ei ole hyvin,aina kylmä,väsyttää,hiekkaa vitussa,pääkipeä,karkkia,keksejä,pullaa,limsaa,sipsiä kaapit täynnä,ihme ettei ole lihonnut ihan sikaporsaaksi?
vanhemmat naiset 30+v on kyllä jo elämänsä ehtoo puolella,varsinkin lapsia tehneet,raskausarpiset löysät vatsat,tissit,pillut revittyjä messuhalleja.
t.M

Vierailija
47/51 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 21:33"]Meidän akka on 39v ja sillä on ollut useamman vuoden naama norsunvitulla kokoajan,mikään ei ole hyvin,aina kylmä,väsyttää,hiekkaa vitussa,pääkipeä,karkkia,keksejä,pullaa,limsaa,sipsiä kaapit täynnä,ihme ettei ole lihonnut ihan sikaporsaaksi?
vanhemmat naiset 30+v on kyllä jo elämänsä ehtoo puolella,varsinkin lapsia tehneet,raskausarpiset löysät vatsat,tissit,pillut revittyjä messuhalleja.
t.M
[/quote]

Kyllä mullakin olis kilo soraa emättimessä tollasen mulkeron ollessa edes näköetäisyydellä, saati jos joutuis asumaan saman katon alla. Pthyi! Onneksi puolison voi valita vapaasti tässä maassa!

Vierailija
48/51 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP

Vierailija
49/51 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
50/51 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 19:14"]Hymy ja käytöstavat on tuntemattomia käsitteitä, ylipainoakin kymmeniä kiloja. Nuoret on kauniita ja hymyileviä.
M20

[/quote]
35 ei ole edes vanha, mutta kaikki on niin suhteellista. Onko sinulla sentään intti käyty kun esiinnyt M20 tunnuksella ehkä P20 olisi silti parhaiten sopiva.

Vierailija
51/51 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja aphän on oikeesti mies, joka ei saa ketään naista. Tänne ei takuulla tuu kukaan 20-v mies tämmöisiä avauksia tekmään ja vielä palaamaan keskusteluun. Tähän pöhköilyyn ei kukaan usko.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme