Miksi vanhat naiset (35+) ovat aina naama kurtussa?
Hymy ja käytöstavat on tuntemattomia käsitteitä, ylipainoakin kymmeniä kiloja. Nuoret on kauniita ja hymyileviä.
M20
Kommentit (51)
Katkeria ovat ja syyttävät miestään. Mies vei parhaat vuodet ja kahlitsi naisen lapsiin ja asuntolainaan. Eivät ymmärrä että oma elämä on seurausta omista valinnoista, ei miehen. Kun on tehty lapset (nainen päättää koska ja montako) ja talo (nainen päättää minkälainen) niin pyritään eroon siasta, joka kelpaa moitteen kohteeksi ja velan maksuun.
En oo huomannu samaa. Mun mielestä päinvastoin keski-ikäiset naiset on mahtavan rentoja ja hauskoja. Oma kumppani on samaa ikäluokkaa kuin mä, mutta jos olisin vapaa, niin tietäisin muutaman hemaisevan neli-viiskymppisen. Läskejä on kaikenikäisissä ja nykyään yhä enemmän vaan, mutta toisaalta on paljon myös hoikkia kuntoilijoita ja niitä kyllä katon silmät tapillaan eikä iällä oo väliä.
[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 19:36"]
Ja nuorten miesten pitääkin katsella nuoria eikä äitien ikäisiä naisia. Miksi meitä katselet?:-)
[/quote]
En katsele sen kummemmin, mutta kaupan kassoilla esim. tulee kiinnitettyä huomiota tällaisiin asioihin. Samaten omia asioita hoidellessa eri virastoissa ym.
ap/m20
[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 19:21"]Tiedäthän sä että te nuoret ootte lihavempia kuin koskaan ennen nuoret on olleet? :)
[/quote]
Aina voi laihduttaa :)) ainakin onnistuu nuorella helpommin kun vanhana akkana
[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 19:17"]Ovat katkeroituneita, elämän ilo on tukahtunut. Jos pystyisiy kurkistamaan mieleen et voisi käsittää sitä epätyytyväisyyden ja itseinhon määrää. Miehet ovat sen ilon sammuttaneet sikailullaan, yhteyskunnan odotukset ovat katkeroittaneet ennen niin herkät naiset.
[/quote][quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 19:17"]Ovat katkeroituneita, elämän ilo on tukahtunut. Jos pystyisiy kurkistamaan mieleen et voisi käsittää sitä epätyytyväisyyden ja itseinhon määrää. Miehet ovat sen ilon sammuttaneet sikailullaan, yhteyskunnan odotukset ovat katkeroittaneet ennen niin herkät naiset.
[/quote]
Näin on käynyt minulle. Olin vielä elämäniloinen, raikas ja iloinen 32-vuotiaana, kun tapasin mieheni. Nyt viisi vuotta myöhemmin, jokapäiväisen solvaamisen ja nöyryyttämisen jälkeen, olen vain varjo entisestäni: katkeroitunut, syvästi onneton ja huonoitsetuntoinen. Olen miehelleni pelkkä roskakori ja hän purkaa kaiken työstressinsä minuun sekä haukkuu vanhaksi kantturaksi ja -harpuksi sekä p*skaläjäksi monta kertaa päivässä sekä taivastelee ikääni, minkä vuoksi ei koskisi minuun enää pitkällä tikullakaan. Olen hoikka, sopusuhtainen, parikymppisenä mallin töitä tehnyt.
T. Katkeroitunut kulissivaimo, ikää 37 vuotta; selibaatissa miehen haluttomuuden vuoksi viimeisimmät kaksi vuotta; päivittäin vatvotaan mahdollista eroamme
[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 19:31"]
Kysy äidiltäsi.
[/quote]
Äitini on jo lähes viisikymppinen, eikä ikinä naama kurtussa. Elämäniloinen ja sosiaalinen.
ap
[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 19:47"]Katkeria ovat ja syyttävät miestään. Mies vei parhaat vuodet ja kahlitsi naisen lapsiin ja asuntolainaan. Eivät ymmärrä että oma elämä on seurausta omista valinnoista, ei miehen. Kun on tehty lapset (nainen päättää koska ja montako) ja talo (nainen päättää minkälainen) niin pyritään eroon siasta, joka kelpaa moitteen kohteeksi ja velan maksuun.
[/quote]
Höpöhöpö - kaikilla ei käy yhtä hyvä flaksi.
On noiden miehissä yleensä myös syytä eroon
[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 19:53"][quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 19:17"]Ovat katkeroituneita, elämän ilo on tukahtunut. Jos pystyisiy kurkistamaan mieleen et voisi käsittää sitä epätyytyväisyyden ja itseinhon määrää. Miehet ovat sen ilon sammuttaneet sikailullaan, yhteyskunnan odotukset ovat katkeroittaneet ennen niin herkät naiset.
[/quote][quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 19:17"]Ovat katkeroituneita, elämän ilo on tukahtunut. Jos pystyisiy kurkistamaan mieleen et voisi käsittää sitä epätyytyväisyyden ja itseinhon määrää. Miehet ovat sen ilon sammuttaneet sikailullaan, yhteyskunnan odotukset ovat katkeroittaneet ennen niin herkät naiset.
[/quote]
Näin on käynyt minulle. Olin vielä elämäniloinen, raikas ja iloinen 32-vuotiaana, kun tapasin mieheni. Nyt viisi vuotta myöhemmin, jokapäiväisen solvaamisen ja nöyryyttämisen jälkeen, olen vain varjo entisestäni: katkeroitunut, syvästi onneton ja huonoitsetuntoinen. Olen miehelleni pelkkä roskakori ja hän purkaa kaiken työstressinsä minuun sekä haukkuu vanhaksi kantturaksi ja -harpuksi sekä p*skaläjäksi monta kertaa päivässä sekä taivastelee ikääni, minkä vuoksi ei koskisi minuun enää pitkällä tikullakaan. Olen hoikka, sopusuhtainen, parikymppisenä mallin töitä tehnyt.
T. Katkeroitunut kulissivaimo, ikää 37 vuotta; selibaatissa miehen haluttomuuden vuoksi viimeisimmät kaksi vuotta; päivittäin vatvotaan mahdollista eroamme
[/quote]
Hankkiudu eroon tai menkää terapiaan. Ei tuollaista tarvitse sietää.
[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 19:14"]Hymy ja käytöstavat on tuntemattomia käsitteitä, ylipainoakin kymmeniä kiloja. Nuoret on kauniita ja hymyileviä.
M20
[/quote]
Sun aloituksesta paistaa taas sellainen positiivisuus, että on helppo uskoa, kuinka olet varmasti tosi kaunis ja hymyilevä kaiken aikaa.
[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 19:53"][quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 19:36"]
Ja nuorten miesten pitääkin katsella nuoria eikä äitien ikäisiä naisia. Miksi meitä katselet?:-)
[/quote]
En katsele sen kummemmin, mutta kaupan kassoilla esim. tulee kiinnitettyä huomiota tällaisiin asioihin. Samaten omia asioita hoidellessa eri virastoissa ym.
ap/m20
[/quote]
Ootko ajatelllut että niissä virastoissa ei ehkäpä ravaa keski-iässä kuin huonosti voivat? Pääasiassa työllä eletään.
Ne alkaa vähitellen tajuta ettei kauppa enää oikein käy.......
onpas vanhoja, dorka. :D sitä paitsi jos sä bongailet jossai kaupungilla, yleisis kulkuneuvois ni kuka saatana niissä hymyilee kuin joku idiootti? jos olet 20v ja mennyt ite jurripäissäs pokailee niin syy miksi ovat möllejä, on sinä.
[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 19:53"][quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 19:36"]
[/quote]
ap/m20
[/quote]
Mä en vaadi, että kassan tarvitsee palvella mua naama virneessä. Ajattele kassaparkaakin, johan siinä posket kramppaa, jos täytyy koko ajan niitä pingottaa. Ylisosiaalinen kassa voi olla rasittava, kun vaan haluaa maksaa ostoksensa ja vetäytyä kotiin pitkän päivän jälkeen. Ootko miettinyt, miksi ihan neutraali käytös ei riitä?
[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 19:53"][quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 19:21"]Tiedäthän sä että te nuoret ootte lihavempia kuin koskaan ennen nuoret on olleet? :)
[/quote]
Aina voi laihduttaa :)) ainakin onnistuu nuorella helpommin kun vanhana akkana
[/quote]
Mahollisuus laihtua ei vielä tee laihaksi. Tuskinpa se kansan lihominen ainakaan laskuun on kääntymässä.
Kait se naama vanhetessaan kurttuuntuu, niin käy niille nuorille ja näteillekin aikanaan.
Ei se tämä maallinen taival ikuista ole...
[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 20:06"]Ne alkaa vähitellen tajuta ettei kauppa enää oikein käy.......
[/quote]
:-D Tässä iässä on vähän toiset murheet...kelpaa ihan omana itsenään itselleen eikä todellakaan ole tarvetta mittailla omaa arvoaan kyseenalaisesti. Ja on paljon samaa ikäluokkaa olevia miehiä, joita kiinnostaa naiset.
Kait se naama vanhetessaan kurttuuntuu, niin käy niille nuorille ja näteillekin aikanaan.
Mielestäni kuitenkin vanhemmat naiset ovat aivan yhtä hymyileviä ja iloisia kuin nuoretkin. Molemmista ikäluokista löytyy äksyjä ja pahantuulisia ja sitten iloisia tapauksia.
Muista, että myös omat eleesi ja kommunikointisi vaikuttavat. Jos katselet nuoria nättejä naisia hymyillen, vitsaillen ja ihaillen, niin tietysti saat takaisin helpommin hymyä ym.
[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 20:20"]Kait se naama vanhetessaan kurttuuntuu, niin käy niille nuorille ja näteillekin aikanaan.
[/quote]
Se on vaan ulkonäkö. Kun olet tässä iässä et enää harmistu tuollaisesta. Arvostaa muitakin asioita.
Joo yök miten vanha joku 35-vuotias. Onneks oon itse vasta 34, huhhuh!!!