Onko täällä muita jotka äänesti presidentiksi Haavistoa eikä Niinistöä?
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Unohtui muuten mainita, että tosiaan Halosesta pidin minäkin presidenttinä paljon enemmän kuin Niinistöstä. Nytkin kun viime syksynä satuin messuille, joissa Halonen esiintyi, niin hän vain oli niin kerta kaikkisen välitön ja kiva, näytti huumorintajua itseään kohtaan jne. Niinistöstä ei ole ikinä samaan.
Toivon että vitsailet. Halonen on hirveä tyyppi ja kaikki tietää sen.
Äänestin Haavistoa vitsillä joskus vuonna miekka ja kivi. Nykyään olen viisastunut. Niinistöä en ole äänestänyt ikinä, enkä äänestä. En ymmärrä miksi ihmiset nauttii siitä, että tuolla istuu koko ajan samat naamat ja mikään ei muutu kuin huonompaan.
Äänestin 10 vuotta sitten. Olin juuri saanut äänioikeuden ja olin nuori ja naiivi. Enää en äänestäisi.
Vierailija kirjoitti:
Lisäksi en myöskään oikeasti arvosta ketään vanhuksena pikkulapsen vanhemmaksi ryhtyvää miestä.
Ei hän ole yksin siihen hommaan ryhtynyt. Syytä Jenniä vähintään yhtä paljon.
Hiukan parempi hetero presidenttinä kun Moskova kyllä olisi löytänyt äkkiä kiristyskeinot ja lokakanpanjat.
Pitäisin Haavistoa äänestänyttä aikamoisena idioottina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisäksi en myöskään oikeasti arvosta ketään vanhuksena pikkulapsen vanhemmaksi ryhtyvää miestä.
Ei hän ole yksin siihen hommaan ryhtynyt. Syytä Jenniä vähintään yhtä paljon.
Jenni ei ole presidentti eikä ole ollut ehdokkaanakaan, että olisi pitänyt valita, äänestääkö häntä.
Vierailija kirjoitti:
Hiukan parempi hetero presidenttinä kun Moskova kyllä olisi löytänyt äkkiä kiristyskeinot ja lokakanpanjat.
Presidenttiä ei käytännössä voida erottaa, ellei hän ole tehnyt maanpetosta tai vastaavan luokan rikosta. Sikäli pikkuskandaalit eivät siinä toimessa häiritse.
Äänestin Haavistoa. Arvostan hänen ulkopolitiikan tuntemusta ja kokemustaan rauhanneuvotteluista.
Onneksi Niinistö lähtee 2024 kun presidentinvaalit. Eipä tule häntä ikävä. Joutaa kyllä vaihtoon. Tyytymätön hänen toimintaan. Onneksi enää pari vuotta niihin vaaleihin.
Vierailija kirjoitti:
ÖÖ, siis millä ne olis kiristänyt? Paljastamalla homon homoksi? Kertomalla suomalaisille hirmu suuren ja häpeällisen salaisuuden, että Haavisto on h o m o ? Herraisä sentään, kun kissa kusi kenkään.
Olen vakuuttunut siitä, että Putlerilla oli sitä vastoin umpihetero Trumpista varsin raskauttavaa todistusaineistoa ja sillä Trumppi kiristettiin myötämieliseksi ja hiljaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näiden ihmisten nimet ja kuvat pitäs julkasta ja niitä mennä heittelemään Senaatintorille tomaateilla
Jaa Niinistön ja Haaviston?
Haavistoa äänestäneiden. Koska se oli törkeä maanpetos.
Haha, sinunlaistesi kanssa ei kiinnosta samaa maata olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ÖÖ, siis millä ne olis kiristänyt? Paljastamalla homon homoksi? Kertomalla suomalaisille hirmu suuren ja häpeällisen salaisuuden, että Haavisto on h o m o ? Herraisä sentään, kun kissa kusi kenkään.
Olen vakuuttunut siitä, että Putlerilla oli sitä vastoin umpihetero Trumpista varsin raskauttavaa todistusaineistoa ja sillä Trumppi kiristettiin myötämieliseksi ja hiljaiseksi.
Heh. Kissani purskautti juuri kermansa näppikselle.
Pitänee tarkistaa kengät.
En ole äänestänyt kumpaakaan. Koska mulle on ihan sama. Ei vaikuta suuressa mittakaavassa yhtään mitään, onko pressa kokkari, vihreät vai demari.
Arvioni on, että Haavisto olisi näissä tilanteissa ollut kyllä Niinistöä kovempi luu (no pun intended). Haavisto on näyttänyt monessa paikassa, että on erittäin kovahermoinen, häkeltymäton ja varsin kovaotteinenkin tarvittaessa. Hupaisaa on, että hänet vihreän puolueen edustajana usein mielletään jotenkin pehmoksi, mitä hän ei kyllä ole. Niin kuin ei ole moni muukaan vihreä, kyllä sieltä aika kovia ihmisiä löytyy. Niin kuin löytyy muistakin puolueista. Mutta noin yleisesti: eiköhän ne tunneihmiset ja pehmot löydy enneminkin jostain tunteella reagoivista persuista tai aina heikomman puolella olevista kommareista.