Kiinnostaako jotain oikeasti ne ruoka-annokset, mitä someen niin ahkerasti kuvataan?
Kommentit (12)
Kyllä mä tykkään hyvistä ruokakuvista. Tykkään ruuasta ja kokkailusta ja kuvista saa inspiraatiota ja herkullisen näköisistä ruuista on kiva vaan haaveilla.
Näen vain koirakuvia, jostain merkillisestä syystä.
Mieli on tehnyt itse laittaa ruokakuvia. Minulla ON älyttömän herkullisennäköisiä lounassalaattiannoksia ja muutenkin panostan syömiseen ja sen laatuun. En ole ottanut vielä annoksista kuvia, mutta voisi tosiaankin harkita. Ja heittää vaikka sulamo.fi energiapitoisuudet sun muut siihen sitten kuvatekstiksi
Kokkaa päivittäin ja mukava seurata mitä muut myös kokkaavat.
Kiinnostaa paljonkin. Itsekkin kokkailen mielellään.
Mieluummin näen niitä kuin kuvia kakaroista. Tosin harvemmin jaksan selailla tavisten instoja tmv. Jos haluan katsella kivoja, inspiroivia kuvia, menen Pinterestiin. Instassa käyn joskus kyyläämässä jonkun lempilaulajan tai -näyttelijän profiilia.
N28
Ravintolaruuat ei kiinnosta, mutta joskus on kiva nähdä kotiruokia. Itse tehdyt kakut ja muut leivonnaiset ovat mielenkiintoisia.
Tykkään, jos annos on kaunis.
Sitten on niitä, jotka ottas lähikuvan jostain kelmeän näköisestä makaronilaatikosta tai ruispalasta jonka päällä juusto ja kurkkusiivu. Olen sitä sakkia itse, jonka mielestä somessa on kivs nähdä arjen estetiikkaa, ei inhorealismia kuten makkaraperunat styroksissa.
Juu....hitokseen kiinnostaa rambon pinaattimunakas, josta oli unohtunut tonnikala😄