Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisystävä paljasti maanneensa yli 5 miehen kanssa :/

Vierailija
26.03.2022 |

Ajattelin että meillä olisi jotain erityistä, mutta nyt sitten paljaisti tuollaisen "hauskan faktan" itsestään. 😔

En tiedä pitäisikö edes jatkaa suhdetta. En näe enää yhteistä tulevaisuutta.

M27

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on satoja seksijuttuja joten naiset voisi lopettaa ton tyhmää esittämisen.

Vierailija
42/63 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen on esim 25v, tuohan tarkoittaa 1 seksikumppani joka vuosi tai joka toinen vuosi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, ei ole korrektia mainita määrää kumppanille ja jos olet sitä vaatinut, se on törkeää. Ei ne kuulu nykysuhteeseen.

Sitäpaitsi, niitä on vähän. Itse olin ns. "kiltti" tyttö, mutta koko elämäni aikana olen ollut sängyssä lähempänä 20 tyypin kanssa ennenkuin täytin 50.

Ei sekään kuulu nykysuhteeseen jos on istunut 4 vuotta vankilassa taposta, menneet on menneitä

Vierailija
44/63 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoiko myös, että sinä olit kaikkein huonoin?

Trolli. Ei sulla ketään ole, eikä tule.

Vierailija
45/63 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni on kumppaneita yli toista kymmentä, mutta hieman eri asia miehellä. Avain joka avaa lukon kuin lukon, on hyvä avain. Lukko, jonka saa auki avaimella kuin avaimella on surkea lukko.

AP

Hyvä kynänteroitin teroittaa monta kynää, mutta mitä enemmän yhtä kynää teroittaa, sitä enemmän se kuluu.

Kyllä me muutkin voidaan keksiä tyhmiä vertauksia joilla on suunnilleen yhtä paljon tekemistä seksin kanssa kuin sinulla naisten.

Vierailija
46/63 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, ei ole korrektia mainita määrää kumppanille ja jos olet sitä vaatinut, se on törkeää. Ei ne kuulu nykysuhteeseen.

Sitäpaitsi, niitä on vähän. Itse olin ns. "kiltti" tyttö, mutta koko elämäni aikana olen ollut sängyssä lähempänä 20 tyypin kanssa ennenkuin täytin 50.

Ei sekään kuulu nykysuhteeseen jos on istunut 4 vuotta vankilassa taposta, menneet on menneitä

Ja tämä liittyy asiaan miten? Ymmärrän kyllä että trolleilla ei paljon aivosoluja löydy mutta yritä nyt edes selittää.

Vierailija
47/63 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni taisi olla numero 21. Olin 24 vuotias. Miehelläni oli varmaankin ollut yhtä monta. Ja meillä synkkasi myös seksi. Kun oli monta kokemusta, ei tarvinut haikailla, että olisiko se jonkun toisen kanssa vielä parempaa. Valitsin parhaan seksipartnerin! Toivottavasti miehenikin oli sitä mieltä minusta.

Vierailija
48/63 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te miehet olette täysiä kaksinaismoralistisia h*ria, miksi naisten pitäisi teitä varten olla neitsyitä?

Seksitaitonne ovat myös olemattomat, kuten huomaa siitä että teistä seksi on jotain "avain lukkoon" -tyyppistä räpellystä jossa nainen on passiivinen ja te vain siinä räpellätte jotain kunnes olette itse tyytyväisiä. Ja luulette että olette jotain helvetin mahtisonneja.

Vierailija
49/63 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs se makoilu miesten kanssa sua millään tavalla haittaa.

Eri asia olisi,jos jotain seksuaalista olisi tapahtunut.

Vierailija
50/63 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mieheni taisi olla numero 21. Olin 24 vuotias. Miehelläni oli varmaankin ollut yhtä monta. Ja meillä synkkasi myös seksi. Kun oli monta kokemusta, ei tarvinut haikailla, että olisiko se jonkun toisen kanssa vielä parempaa. Valitsin parhaan seksipartnerin! Toivottavasti miehenikin oli sitä mieltä minusta.

🚲💃🌰🤮🤧

Vierailija
51/63 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maannut, eli tehnyt mitä? Jos tarkoitat pannut, miksi et sano niin? 

Vaikutat rasittavalta ja tyhmältä.

Vierailija
52/63 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi, todella vakka kantensa valinnut. En voisi kuvitella minulla ja noin kevytkenkäisellä naisella olevan yhteyttä.

Vierailija
53/63 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt tähän menkö, ihan överi.

Vierailija
54/63 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis yli 5, hui kauhee... itsel oli jo varmasti myös yli 20 menossa tuossa kohtaa elämää

Vierailija
55/63 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä olisi sopiva luku? 2? 0?

1-3 on sopiva n. 25-30v naiselle.

AP

Ok, no sittenhän sinun pitää etsiä sellainen nainen. Eihän siinä sen kummempaa ole, mitä sitä täällä murehtimään.

Vierailija
56/63 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti järkyttää jos kuulee naisystävän olleen suhteen aikana yhtäaikaa viiden miehen kanssa. Makuhan siinä menee.

Vierailija
57/63 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sä selviät tästä???

Vierailija
58/63 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n tapaiset miehet ovat ällöttävän kaksinaismoralistisia. Kannattaisi jo tulla 2020–luvulle sieltä menneisyydestä tai muuttaa vaikka Afganistaniin.

Toivottavasti tyttöystävä lemppaa ap:n ja saa jonkun paremman tilalle.

Vierailija
59/63 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhtaan naisen kanssa ei tarvitse pelätä tauteja.

Vierailija
60/63 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:n tapaiset miehet ovat ällöttävän kaksinaismoralistisia. Kannattaisi jo tulla 2020–luvulle sieltä menneisyydestä tai muuttaa vaikka Afganistaniin.

Toivottavasti tyttöystävä lemppaa ap:n ja saa jonkun paremman tilalle.

En ole ap mutta kun saisikin puhtaan siveäksi kasvatetun naisen Afganistanin vuoristosta.