Osallistutko earth houriin?
Kommentit (16)
Osallistun, jos ehdin kotiin ennen kuin se loppuu.
Osallistun. Sähkösauna lämpiää ja klo 20,45 saunaan. Pitäisköhän mennä kynttilänvalossa
Makaan pimeässä makkarissa sängyssä masentuneena. Kämppäkin pimeä. Mitään kodinkonetta ei ole päällä. Lasketaanko tämä osallistumiseksi?
Meillä on monta tuntia vuorokaudessa valot pois, eiköhän se ole siinä. 8 tuntia päivällä ja 8 tuntia yöllä.
Vierailija kirjoitti:
Makaan pimeässä makkarissa sängyssä masentuneena. Kämppäkin pimeä. Mitään kodinkonetta ei ole päällä. Lasketaanko tämä osallistumiseksi?
Ota itseäsi niskasta kiinni, näiiiiinnn...
Miten sen nyt ottaa. Sammutan valot mutta telkkari päällä.
Tällä kertaa en osallistu, aina ennen olen.
Niin kauan kun itse maksan sähkölaskuni pidän valot päällä silloin kun haluan.
Istun aina pimeässä eli kyllä
Jäävi äänestämään
Lähden kohta lenkille hubbyn kanssa eli valot poissa meillä vaikkemme aikoneetkaan varsinaisesti osallistua.
Vierailija kirjoitti:
Osallistun. Sähkösauna lämpiää ja klo 20,45 saunaan. Pitäisköhän mennä kynttilänvalossa
Tulee tunnelmaa. Miksi ei
Ja ne vuorokauden ympäri palavat jouluvalot voisi myös sammuttaa, vaikka itse maksattekin sähkölaskunne. Naapurit on saanut jo ihan tarpeeksi katsella valosirkustanne.
Tuossahan tuo sähkötön tunti menee kun kelloja käännetään eteenpäin. Eli pyhästi lupaan, etten käytä sähköä huomenna klo 03-04. Olkaa hyvä.
Naurettavaa pelleilyä. En pidä ikinä turhaan sähkölaitteita päällä, eikä kenenkään energiakuormaa vähennä se jos ne turhat sammuttaa tunniksi vuodessa. Se on vain typerää hyvesignalointia, ja valoja yms ei pidä pitää turhaan päällä koskaan. Sama kuin tipaton tammikuu - jos ei alkujaankaan ole ongelmaa, ei tällaisiin pelleilyihin tarvitse lähteä mukaan kun ei ole "mistä säästää" muutenkaan. Sama kuin olisi "tänään en survaise ohikulkijaa lärviin" -päivä, ja sitä juhlittaisiin suuresti hyvinä ihmisinä kuin yhtenä päivänä vuodessä pidättäytyy väkiv*ll*ttom uudesta.
Mutta vaikka en nyt osallistu, niin energian kulutkseni on vähäistä. Tammikussa 82 kWh