Mistä näkee että miestä panettaa?
Eli tässäpä kysymys. Kaverina mies, joka viihtyy hyvin seurassani. Joskus huomaan hänen tuijottavan minua, kasvot saattavat olla punaiset. Koskettelee minua myös usein. Olisiko seksuaalista vetovoimaa ilmassa? Tai panetusta suorastaan? :D
Kommentit (10)
Ristii jalkansa, ottaa tyynyn syliin, ei pysty nousemaan suorana... piilottelee järjetöntä stondista.
[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 17:38"]Eli tässäpä kysymys. Kaverina mies, joka viihtyy hyvin seurassani. Joskus huomaan hänen tuijottavan minua, kasvot saattavat olla punaiset. Koskettelee minua myös usein. Olisiko seksuaalista vetovoimaa ilmassa? Tai panetusta suorastaan? :D
[/quote]
Voi hyvin olla, etenkin jos katse etsiytyy usein tisseihin, ja mies on hermona.
Itselle tulee aina kuuma ja posket alkaa punoittaa. Eli todennäköisesti joo sillä seisoo..
Mä oon huomannut, että mies alkaa liikutella jalkoja kun sillä seisoo. Saattaa käyttää myös kättä vyöllään. Ehkä jotenkin alitajuisesti haluaa kiinnittää naisen huomion seisovaan kaluun. Hassuja asioita mutta totta ;)
Sen tietää siitä että se on hereillä.
[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 19:56"]
Sen tietää siitä että se on hereillä.
[/quote]
Selvä peli jos seisoo, ei epäillystäkään ettei halua sinua
Tai mitä jos sillä vain seisoo muuten vaan, ittekin saan erektioita tilanteissa joissa ei paneta yhtään
Sillä seisoo.