Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tarinoita siitä miten elämä on yllättänyt

Liisa
26.03.2022 |

Kertokaa tositarinoita siitä, miten elämä on yllättänyt ja muuttunut hyväksi, vaikka välillä on jo ollut epätoivoinen ja usko meinannut loppua. Kaipaan toivoa! En varsinaisesti kärsi mielenterveysongelmista, joten omalla kohdalla kyse ei ole siitä. Olen vaan pitkään esim. etsinyt kumppania ja pelkään etten löydä enkä ehdi perustaa perhettä. Ja että elämä jatkuu sitten vaan tällaisena kun se on nyt.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni on aina halunnut perheen ja lapsia, mutta erosi, koska parisuhde ei ollut toimiva. Hän tapaili pitkään erinäisiä tyyppejä eikä suhteista meinannut tulla mitään. Sitten töissä hän tapasi sattumalta tyypin, joka on hänelle tosi hyvä match ja nyt heillä on lapsi yhdessä. Kerron ystävän tarinan kun omaa vastaavaa ei valitettavasti ole!

Vierailija
22/31 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kerron ystävästäni kun ei omalle kohdalle ole sattunut. Mutta siis ystäväni on kärsinyt koko elämänsä masennuksesta kunnes reilut 50v iässä koki parantuneensa siitä. Sitten tapasi myös elämänsä rakkauden pari vuotta tämän jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun poltin 13-vuotiaana ensimmäistä kertaa kanjabista ja tajusin niiden irti huumeista-tyyppien narranneen. Sen jälkeen on iloa riittänyt.

M37

Vierailija
24/31 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää tarinoita! Nää antaa toivoa!

Vierailija
25/31 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
26/31 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
27/31 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pliis lisää tarinoita! T. Ap jota pelottaa että elämä ei vaan enää muutu

Vierailija
28/31 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävuodet 25-35 olin täysi työnarkomaani, pienet lapset ja aktiivinen harrastamaan. Kolmenkympin jälkeen minulla alkoi esiintyä unettomuutta, ahdistusta, mielenterveyden ongelmia, fyysisiä kipuja yms. Talvella 2022 unettomuuteni oli jo pahassa vaiheessa, valvoin kaikki yöt. Tein irtioton, jätin työni ja myin autoni, rauhoitin elämäni.

Nyt elämä tosi hyvää. Uusi, perheelliselle sopivampi työ alkaa syksyllä, sain unettomuuden hoidettua levolla.

Uskaltakaa päästää vanhoista ajatusmalleista irti, elämä muuttuu paremmaksi kun itse muuttuu🙂

Vierailija
29/31 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdoin äidin tyttäreen. On parempi kaikessa paitsi yhdessä asiassa.

Vierailija
30/31 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
31/31 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up