Tarinoita siitä miten elämä on yllättänyt
Kertokaa tositarinoita siitä, miten elämä on yllättänyt ja muuttunut hyväksi, vaikka välillä on jo ollut epätoivoinen ja usko meinannut loppua. Kaipaan toivoa! En varsinaisesti kärsi mielenterveysongelmista, joten omalla kohdalla kyse ei ole siitä. Olen vaan pitkään esim. etsinyt kumppania ja pelkään etten löydä enkä ehdi perustaa perhettä. Ja että elämä jatkuu sitten vaan tällaisena kun se on nyt.
Kommentit (31)
Minäkin kerron ystävästäni kun ei omalle kohdalle ole sattunut. Mutta siis ystäväni on kärsinyt koko elämänsä masennuksesta kunnes reilut 50v iässä koki parantuneensa siitä. Sitten tapasi myös elämänsä rakkauden pari vuotta tämän jälkeen.
Kun poltin 13-vuotiaana ensimmäistä kertaa kanjabista ja tajusin niiden irti huumeista-tyyppien narranneen. Sen jälkeen on iloa riittänyt.
M37
Lisää tarinoita! Nää antaa toivoa!
Pliis lisää tarinoita! T. Ap jota pelottaa että elämä ei vaan enää muutu
Ikävuodet 25-35 olin täysi työnarkomaani, pienet lapset ja aktiivinen harrastamaan. Kolmenkympin jälkeen minulla alkoi esiintyä unettomuutta, ahdistusta, mielenterveyden ongelmia, fyysisiä kipuja yms. Talvella 2022 unettomuuteni oli jo pahassa vaiheessa, valvoin kaikki yöt. Tein irtioton, jätin työni ja myin autoni, rauhoitin elämäni.
Nyt elämä tosi hyvää. Uusi, perheelliselle sopivampi työ alkaa syksyllä, sain unettomuuden hoidettua levolla.
Uskaltakaa päästää vanhoista ajatusmalleista irti, elämä muuttuu paremmaksi kun itse muuttuu🙂
Vaihdoin äidin tyttäreen. On parempi kaikessa paitsi yhdessä asiassa.
Ystäväni on aina halunnut perheen ja lapsia, mutta erosi, koska parisuhde ei ollut toimiva. Hän tapaili pitkään erinäisiä tyyppejä eikä suhteista meinannut tulla mitään. Sitten töissä hän tapasi sattumalta tyypin, joka on hänelle tosi hyvä match ja nyt heillä on lapsi yhdessä. Kerron ystävän tarinan kun omaa vastaavaa ei valitettavasti ole!