Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huippuratsastaja tuomittu hyväksikäytöstä, Ilta-Sanomat julkaisi nimen?

Vierailija
10.09.2015 |

Ihme touhua noilla iltapäivälehdillä. Lapsen hyväksikäytöstä tuomitun ratsastusopettajan nimeä ei Iltalehti halunnut julkaista uhrien suojelemiseksi. Ilta-Sanomat räväytti sen sijaan nimen komiasti esiin??

Kommentit (92)

Vierailija
81/92 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 17:41"]

Minun kirjoissani alle 16 vuotiaaseen sekaantuva on aina pedari. Nuoren naisen kanssa lemmiskelevä vanhus on ainoastaan hyvin ällöttävä.

[/quote]

Sinun kirjoissasi ehkä. Kuten monessa pedofiliaa käsittelevässä keskustelussa on tullut esille useaan kertaan ovat pedofiilit niitä, joilla ei ole kiinnostusta puberteetin saavuttaneisiin lapsiin. Alaikäisiä ahdistelleista vain noin puolet on muutenkaan pedofiilejä ainakin oikeusministeriön tutkimusten mukaan. Se toinen puoli on muuten vaan sekopäisiä ihmissaastoja, joille alaikäiset ovat uhreina lähinnä saatavuuden vuoksi eli napataan helppo saalis. Jos näillä olisi eläintila lähellä niin uhreiksi voisi tulla lehmiä tai lampaita.

Auktoriteettiasemassa olevia kuten esimerkiksi valmentajia ja opettajia koskee suojaikäraja 18 v oppilaidensa suhteen. Tuomio tulee siis myös seksistä 17 v ikäisen kanssa.

Vierailija
82/92 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko nimi esillä, että aikaisemmat uhriton ilmoittautuisi. Luulen, että tätä on jatkunut pitkään. Joltain paloi hermot ka toi asian esille ja julkisuuteen.

Yleensä korkeassa asemassa olevaa ihmistä suojelee moni. Vaikka vinksahtaneella pedarista kyse.
Eiks se brittijuontajankin touhuja peitelty ja vasta sen kuoleman jälkeen asia tuli esille. Sillähän oli vaikka mitä pedaritekoja. Hämmästyttävää tosin, että ko tyyppi oli vielä pedarin näköinenkin mutta kukaan ei alkanut tutkia asiaa hänen eläessä. Ei edes BBC.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/92 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 13:44"]Olisko nimi esillä, että aikaisemmat uhriton ilmoittautuisi. Luulen, että tätä on jatkunut pitkään. Joltain paloi hermot ka toi asian esille ja julkisuuteen.

Yleensä korkeassa asemassa olevaa ihmistä suojelee moni. Vaikka vinksahtaneella pedarista kyse.
Eiks se brittijuontajankin touhuja peitelty ja vasta sen kuoleman jälkeen asia tuli esille. Sillähän oli vaikka mitä pedaritekoja. Hämmästyttävää tosin, että ko tyyppi oli vielä pedarin näköinenkin mutta kukaan ei alkanut tutkia asiaa hänen eläessä. Ei edes BBC.
[/quote]http://www.dailymail.co.uk/news/article-2645730/Shocking-evidence-reveals-Jimmy-Savile-abused-500-people-youngest-victim-just-two-years-old.html

Vierailija
84/92 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 13:44"]

Olisko nimi esillä, että aikaisemmat uhriton ilmoittautuisi. Luulen, että tätä on jatkunut pitkään. Joltain paloi hermot ka toi asian esille ja julkisuuteen. Yleensä korkeassa asemassa olevaa ihmistä suojelee moni. Vaikka vinksahtaneella pedarista kyse. Eiks se brittijuontajankin touhuja peitelty ja vasta sen kuoleman jälkeen asia tuli esille. Sillähän oli vaikka mitä pedaritekoja. Hämmästyttävää tosin, että ko tyyppi oli vielä pedarin näköinenkin mutta kukaan ei alkanut tutkia asiaa hänen eläessä. Ei edes BBC.

[/quote]

Jimmy Savillesta tehtiin valituksia mutta niitä ei tutkittu kun oli liian hieno mies.

http://www.nytimes.com/2012/11/11/world/europe/long-ago-jimmy-savile-abuse-complaint-is-heeded.html?_r=0

Vierailija
85/92 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks nii bättrefolkit yleensä ole vähän sisäsiittoisia? Onko kukaan tutkinut? Mentiin serkkujen kans naimisiin, jotta rahat pysyivät suvulla. Ainakin Serlachius meni serkkunsa kans naimisiin. Siis se Mäntän patriootti.

Vierailija
86/92 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 13:51"]

Eiks nii bättrefolkit yleensä ole vähän sisäsiittoisia? Onko kukaan tutkinut? Mentiin serkkujen kans naimisiin, jotta rahat pysyivät suvulla. Ainakin Serlachius meni serkkunsa kans naimisiin. Siis se Mäntän patriootti.

[/quote] Niin no Serlachius on alkujaan Särkijärvi.....

Mutta kun et mitään tiedä Suomen historiasta

Vierailija
87/92 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 14:13"][quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 13:51"]

[/quote] Niin no Serlachius on alkujaan Särkijärvi.....

Mutta kun et mitään tiedä Suomen historiasta
[/quote]no toki jotain tiedän. Suvusta osa on vaihtanut nimensä Särkilahdeksi. Mutta alkujaan Serlachius.
Eli pieleen meni sun faktat!

Vierailija
88/92 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 16:15"]Ei ole mikään huippuratsastaja tällä hetkellä todellakaan :D könöttää ja keikkuu miten sattuu. En minäkään kutsu itseäni huippiratsastajaksi vaikka muutaman kansainvälisen 145 cm luokan olen hypännytkin. Olen joskus hänen hevosiaan ratsastanut, mukavalta vaikutti. En olisi uskonut, mutta niin se vaan meni. Säälittää hevoset jos tuon takia ne joudutaan lopettamaan. En nyt tiedä miten yleistä talleilla, itse olen aina saanut olla rauhassa ja jos joku on yrittänyt lähennellä niin räväkästi olen sanonut painu vttuun. Olen ollut mm Saksassa, Hollannissa ja Suomessa ratsastajana töissä ja kyllä nuori, blondi ja kaunis tyttö saa osakseen yrityksiä mutta pahimmalta olen säästynyt. Osanotot uhreille, toivottavasti he pääsevät tuosta yli. :/
[/quote]

Mitä sinä selität hevosten lopettamisen tuossa tapauksessa? Eihän sillä ole mitään tekemistä tuon asian kanssa. Ei kait niitä hevosia, jotka varmaan arvokkaita urheiluhevosia ainakin osa siis, nyt omistajan / ratsastajan rikoksen takia aleta lopettamaan.

Vierailija
89/92 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite oon 12.v ja oon ollu monta kertaa Paavon valmennuksissa, mut en oo vaan koskaan googlannu nimee ja nyt eteen tuli tää. Hyi helvetti! En enään ikinä mee sen valmennuksiin. Tässä menee raja.

Vierailija
90/92 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äskettäin paikallislehdessä yksi nainen kehui selättäneensä ratsastuspelon ja nykyään treenaavansa kenttäkilpailuihin ja valmentajana juurikin tuo yksi seksuaalisesta hyväksikäytöstä tuomittu.

Vierailija
91/92 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ooooooo

Vierailija
92/92 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up