Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tikahdun - näin uskomattoman ruman matkalaukun tänään!

Vierailija
10.09.2015 |

Joku mies veti selkä kyyryssä ikivanhaa muovisen oloista matkalaukkua. Siinä oli sellainen kahva sivussa, jota nostetaan hiukan ja matkalaukkua vedetään 45 asteen kulmassa. Uskomattoman hupaisan näköistä! En onnisstunut löytämään kuvaa.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 16:49"]

[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 16:44"]

En ymmärrä mistä on kyse. Mun samsonite toimii just noin, vedetään kahva esille ja hinataan perässä, siinä on pienet rullat alla. Sehän on maailman helpoin, rinkan ja repun lisäksi.

[/quote]

Mun mielestä ne rullat oli silloin aikanaan eri kohdassa kuin nykyisissä. Lähekkäin ja se teki laukusta vähän kiikkerän.

[/quote]

Kiikkeryyteen tepsi suunnitelmallinen pakkaaminen eli painopiste oikeassa kohdassa.

Vierailija
22/23 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin maailmassa menis jo nallekarkit tasan, kun aloittajan kaltaiset tyypit eläisivät arkeaan juuri nyt esim. oikean sodan keskellä, vaikka aivokääpiöpissisprovohan tämä on? Silti on totta, että noin pinnallisia aivottomia on ihan ihan oikeastikin olemassa, olen tavannut, niin siltä varalta... Monikaan asia ei ole niin myötähäpeää herättävää kuin tuollainen käytös! Jos olisin tuollaisen äiti, hyppäisin totaalisen kasvatuksessa epäonnistumisen johdosta näyttävästi ikkunasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on vähän samanlainen aloitus, kuin jos kirjoittaisi että "näin vuoden 2004 auton, hihhihhih". Aloittajalla on ihan omaa kivaa, johon valitettavasti normaali järjellä varustetut ei pääse osallistumaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän