Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jee, naapurissa porattu nyt 2 h melkein putkeen

Vierailija
10.09.2015 |

Joo joo, välillä on pakko, mutta on toi silti pirun ärsyttävää kuunnella. Just ku luulee et on loppu ni ei ku lisää vaan.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porattu vai "porattu"?

Vierailija
2/14 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene ulos

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän naapurissa on porattu kohta kolme vuotta lähes päivittäin... Olen itse pehmustettua huonetta vailla ihan just.

Vierailija
4/14 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 15:10"]

Meidän naapurissa on porattu kohta kolme vuotta lähes päivittäin... Olen itse pehmustettua huonetta vailla ihan just.

[/quote]Aika kamalaa

Vierailija
5/14 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Remontointi on äänekästä.

Vierailija
6/14 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kova putki=kunnossa.

Mutta ehkä et t i e d ä missä / mitä porataan! 

Vierailija
7/14 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 15:06"]

Porattu vai "porattu"?

[/quote]

Heh, ihan reikiä seiniin :D

Kiitos, sait mut hymyilemään.

-ap

Vierailija
8/14 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 15:10"]

[/quote]

Otan osaa :( 

-ap

Vierailija
9/14 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 15:05"]

Joo joo, välillä on pakko, mutta on toi silti pirun ärsyttävää kuunnella. Just ku luulee et on loppu ni ei ku lisää vaan.

[/quote]

Onhan sitä ärsyttävää kuunnella. Meillä naapurissa porattiin useita viikkoja. Luulin että kohta menevät jo väkisin jostain seinästä läpi. Ihmettelen vain mitä siellä niin paljon riitti porattavaksi?

Vierailija
10/14 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on nyt seinänaapurissa piikattu seiniä/lattioita/mitä lie jo kolmatta viikkoa, pelkään että tulevat kohta seinästä läpi. Vähintä mitä remonttireiskojen pitäisi tehdä, on laittaa alaovelle tiedote siitä että mitä tehdään ja kauanko kestää, jotta naapurit tietävät kuinka pitkään remonttihelvettiä kestää.

Vierailija
11/14 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskoilla vehkeillä kun poraillaan ja puretaan niin siinä kestää. Kunnon vehkeillä räjäyttää koko helvetin asunnon kaikki tiiliseinät ja laatat irti maksimissaan parisas päivässä. Kerran piti viedä naapurille kunnon poravasara lainaan kun se meinasi jyrrätä koko aamupäivän paria taulua seinään. Minuutin homma kunnon työkalulla.

Vierailija
12/14 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 15:37"]

[/quote]

Onhan sitä ärsyttävää kuunnella. Meillä naapurissa porattiin useita viikkoja. Luulin että kohta menevät jo väkisin jostain seinästä läpi. Ihmettelen vain mitä siellä niin paljon riitti porattavaksi?

[/quote]

Jos ne leikkii olevansa hiiriä jotka asuu juustossa, ja porasi seinät täyteen koloja?

Vierailija
13/14 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä tilaisuus hyväksi ja harrasta hyvin äänekästä seksiä.

Vierailija
14/14 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 16:15"]

[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 15:37"]

[/quote]

[/quote]

Jos ne leikkii olevansa hiiriä jotka asuu juustossa, ja porasi seinät täyteen koloja?

[/quote]

Ehkä tosiaan? :D Itsellä on pora/piikkauskone jolla pääsee vaikka sokkelin läpi kuin tyhjää vain. Normi kylppärin laatat tilttaan irti alle päivässä. Eniten on mennyt aikaa yhden kylppärin putkien esiin saamiseen. Ei ollu piirustuksia vanhasta kerrostalo kohteesta niin porattiin ns. sokkona. Vähän toista viikkoa otti se homma.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän