Tikahdun - näin uskomattoman ruman matkalaukun tänään!
Joku mies veti selkä kyyryssä ikivanhaa muovisen oloista matkalaukkua. Siinä oli sellainen kahva sivussa, jota nostetaan hiukan ja matkalaukkua vedetään 45 asteen kulmassa. Uskomattoman hupaisan näköistä! En onnisstunut löytämään kuvaa.
Kommentit (23)
Tiedän tuon laukkutyypin. Ysäriä. Ei mitään niin kamalaa, ehkä vähän vanhanaikaista kylläkin.
Minusta ihan kamalia ovat ne kovat kiiltävät eläinprinttiset matkalaukut. Leopardi kamalin, sitten tiikeri ja seepra.
Onhan noita vielä joillain.
Et ole paljoa matkustellut jos noin herättää hilpeyttä.
Tämä aloitus ei ole yhtään kiva kun ei ole kuvaa.
Meilläkin on tollanen. Ikävämpi vetää kuin uusia, mutta koska muuten toimii niin ei olla vaihdettu vaikka reissataan useamman kerran vuodessa.
Mulla on tuollainen. Ihanaa, että herätän hilpeyttä muissa. Sinen on väriltään ja on monissa reissuissa ottanut hittiä ihan huolella. Toimii silti ja olen niin pihi että en ole halunut uuttakaan ostaa.
Laittaisitko sitten kuvan "oikeasta" matkalaukusta?
Hyvänen aika sentään, millainen sitten on matkalaukku, joka ei saa nuorisoa avautumaan keskustelupalstalla? Pitäisiköhän ottaa käyttöön lipuin ja muin ripellyksin kuorrutettu vanha interrail-rinkka vuodelta 1982?
Taidat olla sellainen aivan sietämättömän karsea ääliö, ap.
Minkälaisia ne sitten nykyään on? Olen matkustanut viimeksi muinaisuudessa noin 3 vuotta sitten.
Tarkoitatko siis ettei siinä ollut neljää pyörää vai mitä?
[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 15:26"]
Tässä on oikeita matkalaukkuja
[/quote]
tässäkin. myös tuolla. mutta myös tuonnempanakin.
Eli siis laitatkos sitä linkkiä.
Piäis olla Vuittonin matka-arkku, jota palvelusväki kantaa.
[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 15:38"]
Piäis olla Vuittonin matka-arkku, jota palvelusväki kantaa.
[/quote]
Joo! Itse mennä patsastelis monen tonnin käsilaukkua kantaen, palveluskunta perässä matka-arkkujen kera :D
[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 15:08"]
Ressukalla ei tainnut olla varaa oikeaan matkalaukkuun. Renkaiden kitnä vain kuului...-ap
[/quote]
Ei ihme. Taisi olla kantasuomalainen raasu. Toivottavasti oli lähdössä johonkin maahan elintasopakolaiseksi ja saa siellä heti ekana ihanan vuittonin.
Me ostettiin tuollainen (käytettynä) vuosi sitten. Meistä se on hauskan näköinen.
En ymmärrä mistä on kyse. Mun samsonite toimii just noin, vedetään kahva esille ja hinataan perässä, siinä on pienet rullat alla. Sehän on maailman helpoin, rinkan ja repun lisäksi.
[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 16:44"]
En ymmärrä mistä on kyse. Mun samsonite toimii just noin, vedetään kahva esille ja hinataan perässä, siinä on pienet rullat alla. Sehän on maailman helpoin, rinkan ja repun lisäksi.
[/quote]
Mun mielestä ne rullat oli silloin aikanaan eri kohdassa kuin nykyisissä. Lähekkäin ja se teki laukusta vähän kiikkerän.
Ressukalla ei tainnut olla varaa oikeaan matkalaukkuun. Renkaiden kitnä vain kuului...-ap