Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nautin tyttöystäväni alistamisesta!

Vierailija
10.09.2015 |

Nautin siitä miten heikolta ja haavoittuvaiselta tyttöystävä näyttää, kun panen häntä. Todella kaunista! Onneksi miehenä saa aina panna eikä joudu ikinä kokemaan naisen kohtaloa, eli sitä kun on alistuu panon uhriksi.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta vaikuttaa että nautit provoamisesta vauvoihin liittyvällä palstalla. Miehekäs harrastus.

Vierailija
2/6 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla mitään tyttöystävää ole!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies nauttii sekä minun alistamisesta että siitä että alistan häntä. Mutta eihän sillä oikeasti ole alistamisen kanssa mitään tekemistä, se on sovittu leikki jossa molemmat luottaa toiseen ja josta molemmat nauttii valtavasti.

Jos luulet että se on tuota mistä puhut, niin olet ymmärtänyt kaiken ihan väärin.

Vierailija
4/6 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Onneksi miehenä saa aina panna eikä joudu ikinä kokemaan naisen kohtaloa, eli sitä kun on alistuu panon uhriksi" 

Panon uhriksi? No, ehkä poikaystäväni sitten on jonkinlainen "uhri" voihkiessaan kiimansa kun kuritan sitä aina silloin tällöin. Ei se kyllä itse vaikuta siltä, että kokee olevansa joku uhri. Päinvastoin, kehrää tyytyväisenä aina jälkeenpäin minun kainalossa ja tykkää vaan kun saa leikkiä aina silloin tällöin niitä "ei niin perinteisiä" leikkejä. -N24

Vierailija
5/6 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ite gay-jäbä ja nautin siitä lievästä alistumisen tunteesta kun mua pannaan.
Ja mun mies nauttii kun saa olla tilanteen herra. Win-win :)
Kaikilla meillä on omat halumme :)

Vierailija
6/6 |
10.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 13:46"]

Nautin siitä miten heikolta ja haavoittuvaiselta tyttöystävä näyttää, kun panen häntä. Todella kaunista! Onneksi miehenä saa aina panna eikä joudu ikinä kokemaan naisen kohtaloa, eli sitä kun on alistuu panon uhriksi.

[/quote]Jotkut näkevät nuo asiat valta-asetelmien kautta ja toiset eivät. Naiset taas nostavat itsetuntoaan sillä, että mies haluaa seksiä enemmän ja ehkä joidenkin mielestä mies näyttää sitten heikolta ja haavoittuvaiselta lähestyessään naista torjuntaa peläten. Jotkut naiset ovat visualisoineet jopa suuseksin antamisen valtapelien kautta eli rationalisoineet sen siten, että mieshän siinä on haavoittuvainen naisen hampaille.

-Mies 29v + 1v-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan