Miten saat parhaan orgasmisi?
Miten saat parhaat orgasmisi ja miten orgasmisi ovat vuosien myötä muuttuneet?
Orgasmeja on monenlaisia. On sellaisia pieniä ja kivoja ja toisessa ääripäässä taas todella voimakkaita, laajalta alueelta värisyttäviä aaltoja. Joskus kun käy huonommin, ei orgasmi jostain syystä tunnukaan oikein miltään ja se vaan lässähtää ja hiipuu.
Olen huomannut, että saan ja olen aina saanut ihan ok mukavia orgasmeja hieromasauvalla tai suihkulla. Pelkästään käsin hieromalla taas ei tule millään hyvää orgasmia, vaikka tekisin sen itse ja parhaani yrittäisin.
Ehdottomasti parhaat ja voimakkaimmat orgasmit tulevat nykyään oman mieheni kanssa kun hän antaa suuseksiä eli nuolee klitorista ja sen ympäristöä sekä samalla pitää useaa sormea sisälläni. Itse en pysty tekemään itselleni niin voimakkaita orgasmeja millään keinoin, ja olenkin huomannut olevani tässä suhteessa riippuvainen miehestäni.
Suhteen ensimmäisinä vuosina asia oli toisinpäin eli en oikein edes saanut orgasmeja mieheni kanssa ja ainoa keino tyydyttyä oli tehdä se itse. Jossain vaiheessa suhdetta pikkuhiljaa orgasmit alkoivat onnistua mieheni kanssa ja nykyään tosiaan ne onnistuvat paljon paremmin kuin mihin itse pystyn. Tässä on puolensa ja puolensa, on ihanaa sekstailla oman miehen kanssa, kun se on niin antoisaa, mutta toisaalta ottaa päähän se, että yksin ollessani joudun tyytymään ”vaillinaisiin” orgasmeihin ja tämän tietäen ei itsetyydytys oikein enää kiinnosta.
Voimakkain tulee ratsastamalla.