Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aloin käyttää vähemmän meikkiä ja heti ihmiset kommentoi

Vierailija
26.03.2022 |

Aloin laittaa töihin vain ripsi- ja kulmaväriä. Joskus harvoin rajauskynää. En vaan yksinkertaisesti jaksa sitä meikkivoidepelleilyä ja luomivärejä.

No heti ensimmäisellä viikolla pari tyyppiä tuli kyselemään että olenko väsynyt ja että onko kaikki hyvin kun näytän niin valjulta.

Jotenkin masentaa että jo 30-vuotiaana näyttää väsyneeltä ja valjulta ilman pakkelikerrosta..

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomasin jo alle 30v että vaikka laittoi meikkiä, oli väsyneen näköinen.

Ja minä olen huomannut, että meikkiä tai ei, niin väsyneeltähän sitä näyttää :)

Vierailija
22/25 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa kerran kollega kysyi, "että on tainnu olla rankka viikko, että onko tullu dokailtua" kun olin väsyneen näköinen.

Kerroin sitten, että "kyllähän se vähän väsyttää, kun veli on joutunut henkirikoksen uhriksi ja kaikenlaista tässä tullut sitten selvitettyä, mutta dokailut olen säästänyt viikonloppuun, että älkää soitelko, jos en tule maananaina töihin"

Eipä kukaan ole sen koommin kommentoinut ulkonäköä. Että äläpä sinäkään. Kysy mielummin, että mitenkäs menee ja toinen saa mahdollisuuden kertoa jos halua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ihan höpö höpö juttuja taas.

Itse meikkaan äärimmäisen harvoin. Töihin ehkä vähän meikkipuuteria maksimissaan. Ikää noin 40 ja ikinä ei ulkonäköä moitita vaikka miesvaltaisella alalla. Päinvastoin. Kehutaan kyllä.

Taas joku "meikkaamattomat naiset näyttää kamalilta" veetuilu. Ei näitä jaksaisi, kun se todellisuus nyt ei vaan vastaa tätä pelleilyä.

He on tottuneet suhun sen näköisenä. Niitä kommentteja tulee, kun näyttää yhtäkkiä erilaiselta. Ei minunkaan meikitöntä naamaa ole koskaan töissä arvosteltu. Mutta sitten kun joskus meikkasin pikkujouluihin tai muuta, heti miehet kommentoi, että miksi laitoit, et tarvi, oot nätti ilmankin.

Vierailija
24/25 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, on outoa laittaa kulmaväriä ja ripsaria muuten meikittömälle naamalle. Miksi et voi olla rehellisesti ilman meikkiä? Tuo on todella paljon meikkiä, kulmakynä ja kaikki. Aloita uusi, rehellinen elämä.

Mulla on niin valjut kulmat ja ripset, että jos ei ole pientä sipaisua väriä kulmissa ja ripsissä, ihmiset alkavat kysellä mikä minussa on erilaista kuin yleensä, onko mulla tavallisesti silmälasit tai jotain, kun näytän nyt niin erilaiselta?

Ja tämä estää olemasta ilman meikkiä miksi?

Vierailija
25/25 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä käytin paljon meikkiä aiemmin. Joka aamu täysi pakkeli. Korona ja koko nykyinen maailman tilanne on vaikuttanut itseeni niin, että meikkaus ei ole enää niin tärkeää. Laitan meikkivoidetta kirjavan ihoni vuoksi ja piirrän kulmat. Se siitä. Olen kyllä huomannut, että töissä jotkut katsovat pidempään, mutta kukaan ei ole kommentoinut mitään. Ei kiinnosta ulkonäköasiat enää.

Tuo on täysi meikki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yhdeksän