Miehellä pienet kädet
Onko mahdollista sellaisen miehen löytää naista. Käsien koollehan ei kukaanmitään voi, mutta kuinka paha turn off se on naiselle, jos sormet nyt sattuu olemaan tavallista lyhyemmät? Jos sormet on lyhyet niin ei varmaan peniskään ole kahdeksaa senttiä pitempi. Pitääkö miehen pysyä loppuelämä sinkkuna vai ruvata mielestänne persehomoksi?
Kommentit (23)
[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 10:25"]
Sinullako näin on? Puhutko siis omasta kokemuksesta, että myös penis on silloin pieni?
[/quote]
Sormien pituus kertoo myös peniksen pituuden.
Sinuna en miettisi moista, turhaan kulutat energiaa tollaista miettimällä. Eiköhän muilla asioilla ole paljon enemmän merkitystä. Tai jos joku torjuu käsien koon perusteella niin sietääkin olla yksin :)
[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 10:34"]
Sinuna en miettisi moista, turhaan kulutat energiaa tollaista miettimällä. Eiköhän muilla asioilla ole paljon enemmän merkitystä. Tai jos joku torjuu käsien koon perusteella niin sietääkin olla yksin :)
[/quote]
Näin minäkin olen ajatellut, että etsikööt sitten Mr. Täydellisen jostain muualta. Mukava kuulla, ettei se näytä ihan kaikkia haittaavan :)
-ap
Itselläni on myös pienehköt kädet ja siksi en ole uskaltanut edes lähestyä naisia elämäni aikana. Niin surullista kuin se onkaan, niin olen oppinut elämään sen kanssa, että en koskaan saa kokea miltä oikea nainen tuntuu. Maksullisiin menoon on liian suuri kynnys, enkä muutenkaan tahdo menettää poikuuttani kenelle tahansa, joten sitä on turha ehdottaa.
M36
Ihmeellisiä verukkeita ihmiset kyllä keksivät ujoudelleen nykyään...
Minulla on pienet kädet. Musiikkiopiston opettaja kertoi jo kun olin kuusivuotias, ettei minusta ole pianistiksi ja suositteli vetopasuunan soittoa. Siinä ei sormilla ole juurikaan osuutta.
No penikseni on 18 cm ja noin 16 cm paksu ja minulla on jatkuvasti "monen asunnon ongelma", eli noita naisia tuppaa olemaan yhtä aikaa enemmän kuin yksi, sillä vanhasta ei tahdo päästä millään eroon.
Ei lyhyet kädet aina merkitse lyhyttä ja ohutta penistä.
M27
Mun miehellä taas on pitkät sormet ja isot kourat muutenkin. Silti housuista löytyy ihan hyvä peruskikkeli, 14 pitkä ja sellainen 4 senttiä paksu.
[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 18:51"]
Minulla on pienet kädet. Musiikkiopiston opettaja kertoi jo kun olin kuusivuotias, ettei minusta ole pianistiksi ja suositteli vetopasuunan soittoa. Siinä ei sormilla ole juurikaan osuutta.
No penikseni on 18 cm ja noin 16 cm paksu ja minulla on jatkuvasti "monen asunnon ongelma", eli noita naisia tuppaa olemaan yhtä aikaa enemmän kuin yksi, sillä vanhasta ei tahdo päästä millään eroon.
Ei lyhyet kädet aina merkitse lyhyttä ja ohutta penistä.
M27
[/quote]
16 cm paksu... Miten minusta tuntuu, että ihmiset ovat ymmärtäneet jonkin mitan nyt joko tahallaan, tai vahingossa väärin.
Tuo 16 cm on ympärysmitta. Halkaisija on väärä mitta ainakin minulla kun läpileikkaus ei ole ympyrä.
Se muusikko
Minusta pieni kätinen mies on hyvä, varsinkin jos on nopeasti laukeavaa sorttia. Käden voi työntää sisään ja pyöritellä
Tuskin pienet kädet tarkoittavat pientä penistä, mutta jotain todella vastenmielistä molemmissa kyllä on. Toivottavasti tuollaiset tajuavat olla lisääntymättä.
Vierailija kirjoitti:
Itselläni on myös pienehköt kädet ja siksi en ole uskaltanut edes lähestyä naisia elämäni aikana. Niin surullista kuin se onkaan, niin olen oppinut elämään sen kanssa, että en koskaan saa kokea miltä oikea nainen tuntuu. Maksullisiin menoon on liian suuri kynnys, enkä muutenkaan tahdo menettää poikuuttani kenelle tahansa, joten sitä on turha ehdottaa.
M36
t-ytyy olla provo.riippuu luustosta. jos on vähänkään treenannut niin kyllä käsista massa katoaa varteen.
On pieni käsi. Penis 22cm/3,5cm, siis aika ohut, mutta naiset pyytävät multa usein anaaliin, kun mun penis on kuulemma just paras peppunautintoihin.
Naisia on aina ollut runsaasti. Jotkut ovat ehdottanee, että lue gyneksi, kun sulla on noin ihanan pienet kädet.
20v kokemus kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M36t-ytyy olla provo.riippuu luustosta. jos on vähänkään treenannut niin kyllä käsista massa katoaa varteen.
alapeukun syy? fakta on että kukaan täysjärkinen ei reenaa habaa ja tissejä!
Mulla on 35 cm penis ja pienet kädet.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin pienet kädet tarkoittavat pientä penistä, mutta jotain todella vastenmielistä molemmissa kyllä on. Toivottavasti tuollaiset tajuavat olla lisääntymättä.
MTV:llä on tarjota sinulle hyviä uutisia.
https://www.mtv.fi/lifestyle/hyvinvointi/artikkeli/koolla-onkin-valia-p…
Tosin nyt vain peniksen koon osalta.
Minkä kokoiset ovat normaalit miehen kädet?
Käsistä en tiedä, mutta kyllähän se täälläkin tuli todistettua että joku "mies" pitää 18cm mikropippeliä normaalin kokoisena. Yksikään nainen ei edes vilkaise sellaista kohti.
Vierailija kirjoitti:
Minusta pieni kätinen mies on hyvä, varsinkin jos on nopeasti laukeavaa sorttia. Käden voi työntää sisään ja pyöritellä
Aivan, ei muuta kuin fistailemaan! Oispa mullakin pienemmät kädet.
M40
Sinullako näin on? Puhutko siis omasta kokemuksesta, että myös penis on silloin pieni?