Mieheni mielestä tämä on ok, hallituksesta
Niin, miehelleni on kuulema ihan sama vaikka pyhälisät, saikkupäivät sun muut lähtisi kokonaan. Nytkin on kuulema työntekijöillä liikaa valtaa työelämässä! Saimme mojovan riidan aikaiseksi, joskin osasta olimme samaa mieltä....
Mutta, hänen mielestään olin vaikea työntekijä hänen isänsä firmassa. Maksettiin toki TESsin mukanen palkka, mutta työvuorot ilmoitettiin parhaimmillaan pe-aamuna "tulepa sittenki la-su ja piä ma ja ke vapaa"", eli TODELLA lyhellä varoajalla. En saanut pyhäkorvauksia, kk-palkka oli aina sama teki 0-4 lauantaita tai sunnuntaita kuukaudessa. Kilometrikorvaukst, mitä ne on?
Ja vittu, olin vielä kiltti enkä koskaan soittanut liittoon, lähdin vain lätkimään ja otin karenssin niskaan.
Hän itse on tuttunsa firmassa töissä, ei toki saa lisiä kun ei kukaan pakota olemaan ylitöissä mutta jokaisesta tehdystä tunnista saa palkan, siis saa tehdä ylitöitä vaikka kellon ympäri + autoedun.
Olen nyt itsekin töissä mutta ylityöt on anottava erikseen ja vähässä kummassa sitä ei saa. Kuljen parhaillaan päivässä 80km päähän, kahdesti päivässä, hikisen 7 tunnin takia... Mutta nuoren on pakko yrittää :)
MUTTA, miten tämä on, kumpi on kermaperse ja tottunut siihen että joku maksaa kaiken?
Kommentit (8)
Mietin vain onko oma mielipiteeni muka oikeasti "väärä" kun mies sen niin tuomitsee. Olen kuulema ay-pomojen aivopesemä orava.
Ei, olin tuota omaa kohtelua vastaan pitkään, yritin puhua pomolle mutta se ei auttanut.
Alapeukuista tulkitsen että tein virheen, olisko pitäny vaan jäädä :(
Kertokaa mikä ois ollu parempi ratkasu?
[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 07:48"]
[/quote]
ei ole hyviä ratkaisuja jos on miehen isän firmassa töissä. tällöin ei voi elää tavallisten sääntöjen mukaan vaan ikään kuin kuluu kalustoon.
T: äidillään töissä oleva
[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 07:59"]
[quote author="Vierailija" time="10.09.2015 klo 07:48"]
[/quote]
En ole enää, nyt pätkiä julkisella sektorilla.
ei ole hyviä ratkaisuja jos on miehen isän firmassa töissä. tällöin ei voi elää tavallisten sääntöjen mukaan vaan ikään kuin kuluu kalustoon.
T: äidillään töissä oleva
[/quote]
Tyhmästi lainas edellisen :D on tuolla keskellä. ap
Monelle kolahti pahasti kun hallitus joutuu nyt säästämään kaikessa, että saadaan mamutuksen sadat miljoonat eurot jostain haalittua. Monen kohdalla tämä tarkoittaa rankkaa reality checkiä, oma palkka ja hyvinvointi ja turvallisuus laskee, että saadaan maahan raiskaajia, kouluttamattomia elintasopakolaisia niin ja 2 prosenttia Syyrian pakolaisia. On todella naurettavaa lakkoilla ja valittaa kuten sinä ap jos samaan aikaan haluaa jatkaa mamutusta, raha ei tipu taivaasta. Tällä nykytouhulla joudumme vielä säästämään vaikka missä ja oma elintasomme ja palkkamme tulee laskemaan voimakkaasti. Se on tämän koko mamutuksen taustalla, joku oikeasti haluaakin sitä. Raha keskittyy pienelle joukolle ja kaikista hauskinta on, että media ja mamuttajat itse halauvat tätä.
Parisuhteessa riittää, että on kiinnostunut keskustelemaan samoista asioista. Tällä kertaa politiikasta. Teidän ei tarvitse olla asioista samaa mieltä. Miksi edes haet vahvistusta täältä omille mielipiteillesi? Eikö riitä, että itse seisot niiden takana?